بررسی زوایای کمپین جدید بانک گردشگری/دست به کارت شوید11 بهمن 1394, 06:12. |
ایران و جهان - "دست به کارت شوید" عبارتی است که اخیرا در بیلبوردهای سطح شهر دیده میشود. این متن پیام کمپین جدید بانک گردشگری است که به معرفی یکی از محصولات این بانک با عنوان گردش کارت میپردازد و در قالب دستی که گویی قصد نمایش دادن یک کارت بانکی را دارد طراحی شده است. "دست به کارت شوید" عبارتی است که اخیرا در بیلبوردهای سطح شهر دیده میشود. این متن پیام کمپین جدید بانک گردشگری است که به معرفی یکی از محصولات این بانک تحت عنوان گردش کارت میپردازد و در قالب دستی که گویی قصد نمایش دادن یک کارت بانکی را دارد طراحی شده است. در زمینه این طرح نقشهای مختلفی از مناطق گردشگری کشورمان دیده میشود که در تلفیق با دستی که کارت بانکی را نمایش میدهد گویی هدیه کردن سفر و گردشگری را به مخاطب القا میکند.
به گزارش ایران و جهان ، پیام "دست به کارت شوید" بانک گردشگری این مفهوم را تداعی میکند که گردش کارت محصولی با ارزش و فراتر از یک کارت معمولی بانکی است و به نوعی یک برند گردشگری محسوب شده و دارندگان آن میتوانند از خدمات سفر و ایرانگردی استفاده کنند. بازگشت | |