صفحه اصلي > بازار پول > کمپین جدید بانک شهر آغاز شد/در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"

کمپین جدید بانک شهر آغاز شد/در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"


7 خرداد 1396, 14:44.



گروه بازار پول -  بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان  "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بر این اساس، این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.


آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.

قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.

در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .

همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.


برگزاری كمپين مجازي بانك شهر در ماه مبارك رمضان


در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوان یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید، عكس سلفي گرفته و با شرکت در كمپين مجازي بانك شهر برنده جایزه شوید.
 همه شهروندان می‌توانند با حضور در این کمپین، در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوانی یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید، عكس سلفي گرفته  در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام به آدرس shahrbankofficial عضو شده و عکس را به همراه یك متن ۴۰ کلمه ای درخصوص علت خوب بودن فرد مورد نظر از طریق Direct در اینستاگرام ارسال کنند.
بر این اساس، فرصت حضور در این کمپین، تا پایان بیستمين روز ماه مبارک رمضان(٢٥خردادماه) خواهد بود و بر اساس تعداد لایک‌های هر پست ، سی پست که بالاترین لایک را داشته باشند در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام مجدد بازنشر می شوند و تا پايان ماه رمضان، مجددا  فرصت افزايش لايك بين آن سي پست وجود خواهد داشت.
همه عکس‌های ارسالی پس از دارا بودن شرایط و رعایت کامل شئونات اسلامی در صفحه رسمی کمپین #مردمان_خوب_شهر منتشر می شود و در عید فطر نیز اهداي جوايز از طریق Live اینستاگرام بانک شهر به صورت زنده انجام خواهد شد.
 بر این اساس، سه نفر اول سه دستگاه گوشی  7 Apple iPhoneهدیه خواهند گرفت و همچنینی به هركدام از٢٧نفر باقيمانده نيز يك كارت هديه ١,٠٠٠,٠٠٠ريالي اهداخواهد شد.
گفتنی است از بین همه شرکت کننده ها در کمپین #مردمان_خوب_شهر به دو نفر از شركت كنندگان به قید قرعه دو بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه داده خواهد شد و شركت كنندگان در اين كمپين شانس اين را دارند تا در قرعه كشي یک عدد کارت هدیه 5000000 ریالی برنده شوند.
در پایان ماه مبارک رمضان نیز به مرور تمامی عکس های شرکت داده شده در کمپین #مردمان_خوب_شهر به صورت کتاب هایی در شعب بانک شهر منتشر خواهند شد؛كه نوبت چاپ آنها در اينستاگرام و كانال تلگرام بانك شهر متعاقبا اطلاع رساني می شود.
شرایط عمومی ارسال عکس و متن:
- عکس های ارسالی باید واضح بوده و دارای شئونات اسلامی کامل باشد.
- شرکت کنندگان بایستی حتماً عضو صفحه اینستاگرام بانک شهر باشند.
- شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگي به همراه شماره تماس خود و نسبت کسی که از او عکس گرفته اند را ارسال نمایند.
- متن ارسالی شرکت کنندگان باید حداکثر ۴۰ کلمه (بدون احتساب حروف اضافه و ربط) باشد و موضوع آن باید در خصوص دلیل خوب بودن فرد مورد نظرباشد.
- عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
- عکس های ارسالی باید خام بوده و نباید در هیچ یک از نرم افزار های گرافیکی ویرایش شده باشد.
- متن های ارسالی نیز باید در چهارچوب قوانین کشور و با رعایت شئونات اسلامی نوشته شود.
- اجرای این کمپین بر اساس معرفی مخاطبان بوده و هر گونه سو استفاده و مشکلات احتمالی بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود. بانک شهر در خصوص معرفی چهره ها و متن ها مسئولیتی ندارد.



بازگشت | Web Statistics