تحقیقات بازار در آسيا برای محصولات آرايشي بهداشتي28 آبان 1392, 05:17. |
ایران و جهان - سازندگان محصولات آرايشي بهداشتي فقط به يك دليل ساده بازار هاي در حال ظهور در آسيا را هدف قرار مي دهند؛ علت انجام اين كار رشد بازار محصولات آرايشي بهداشتي در آسيا است. شركت تحقيقاتي Euromonitor International به پيش بيني رشد 8 درصدي فروش چنين محصولاتي در چين پرداخته و رقم آن را در سال 2014، تا مرز 37 ميليارد دلار برآورد مي كند. در نمودار گرافيكي بيزينس ويك نكات زير مشهود است: 1.فروش محصولات مخصوص مراقبت از پوست مردان در چين از كمتر از شش دهم ميليارد دلار در سال 2012 به 1.2 ميليارد دلار در سال 2017 رسيده و در اين مدت دو برابر خواهد شد. 2.فروش ساليانه شامپو در چين تا سال 2017 به 4.6 ميليارد دلار مي رسد. 3.فروش استامينوفن در هند تا سال 2018 با 25 درصد رشد و در آمريكا با 4 درصد افت مواجه خواهد شد. 4.كرم هاي روشن كننده پوست در آسيا با مردمي رنگين پوست به محصولات اصلي و پرفروش در بازار محصولات آرايشي بهداشتي اين قاره تبديل مي گردند. 5.رشد فروش دئودرانت هاي مردانه در فاصله بين سال هاي 2012 تا 2017 در آمريكا بسيار پايين، در چين 50 درصد و در هند 150 درصد است. 6.بازار 143 ميليون دلاري شامپو هاي بچه گانه در چين هفت مرتبه بزرگ تر از هند بوده و سه برابر سريع تر از آن رشد مي كند. 7.فروش دهان شويه در هند با سرعتي 10 برابر ايالات متحده آمريكا افزايش مي يابد. 8.فروش صابون مايع در هند در سال 2013 تا 20.7 درصد رشد پيدا خواهد كرد. 9.بازار 187 ميليون دلاري فروش ريمل در چين نزديك به 20 برابر بزرگ تر از هند بوده اما سرعتي كمتر از نصف دارد. 10.بين سال هاي 2012 تا 2017 جهان شاهد رشد 125 درصدي فروش سالانه محصولات آرايشي صورت در هند خواهد بود. 11.بازار 1.1 ميليارد دلاري محصولات پاك كننده بدن كودك در آمريكا 1100 برابر بزرگ تر از هند و هشت برابر بزرگ تر از چين است اما ميزان فروش آن ها در ايالات متحده آمريكا در سال 2013 فقط 1.4 درصد رشد خواهد كرد. اين در حالي است كه رقم فوق در اين مدت در هند 19.3 و در چين 11 درصد افزايش مي يابد. 12.تا سال 2017، 864 ميليون رشد در آمار ساليانه فروش خميردندان در چين روي خواهد داد.
بازگشت | |