صفحه اصلي > پرگار > بانک ها و بیمه ها برای معرفی خود به رفتارهای نمایشگاهی نیاز ندارند

بانک ها و بیمه ها برای معرفی خود به رفتارهای نمایشگاهی نیاز ندارند


14 تیر 1395, 12:30.
گروه پرگار - بانک ها و بیمه ها در سرتاسر کشور غرفه دارند و لازم نیست که برای معرفی خدمات مشتریان خود را به نمایشگاه های موردی دعوت کنند.

به گزارش پایگاه خبری راز پول،غلامرضا کاظمی دینان کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه های متعدد و موازی برای نظام بانکی و بیمه ای کشور صراحتا اعلام می کند که به عنوان فردی که سال ها در نظام بانکی مسئولیت داشته ام عمیقا معتقدم برگزاری نمایشگاه برای بانک ها جایگاهی ندارد چراکه نظام بانکی در سرتاسر کشور غرفه دارد و هر روز نمایشگاه داری می کند.

وی با تشبیه شعب سرتاسر کشور به عنوان غرفه های نمایشگاه نظام بانکی عنوان کرد که مردم و متقاضیان و ذی نفعان روزانه مراجعات خود را به شعب دارند بنابراین گردهمآیی در فضای محدود نمایشگاهی که هزینه سنگینی را بر نظام بانکی تحمیل می کند، ضروری به نظر نمی رسد .

کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه بانک و بیمه و بورس در تیرماه قرار است به صورت موازی با سایر نمایشگاه های نظام بانکی به معرفی دست آوردها و فرصت ها بپردازد، آیا برگزاری این نمایشگاه و سایر نمایشگاه های موازی را مفید ارزیابی می کنید، اذعان کرد که این نمایشگاه با هماهنگی وزارت اقتصاد و ...برپا می شود و ممکن است که برگزارکنندگان این نمایشگاه مواردی را مد نظر دارند که سایرین از این موارد مطلع نباشند .

اما به عنوان یک کارشناس معتقدم که نظام بانکی و حتی بیمه ها با وجود نمایندگی در سرتاسر کشور به حرکت های نمایشی نیازی ندارند.

وی به راه اندازی سوپرمارکت های مالی توسط بانک ها اشاره کرد و اذعان داشت که امروز بانکهای سرتاسر کشور سعی دارند که به تمام نیازهای مشتریان خود اعم از بانک ، بیمه،صرافی،کارگزاری،مشاوره و ... پاسخ دهند و ضرورتی نیست که در چنین فضایی مشتریان را از راه دور و نزدیک به نمایشگاه دعوت کنیم تا با خدمات آشنا شوند . امروز این فرصت در شعب و نمایندگی ها فراهم است و ضرورت دارد تا هزینه و فایده این قبیل مناسبات دقیق سنجیده شود .
کاظمی دینان درپایان اظهار امیدواری کرد که شرکت در نمایشگاه برای شرکت کنندگان دست آورد مناسبی داشته باشد.

بازگشت | Web Statistics