سونی با طرح «تی ای تی» به استقبال رضایت مندی مشتریان می رود25 شهریور 1392, 18:13. |
بی شک رایانه یکی از اختراعات برجستهای است که بشر در سده بیستم به آن دست یافت و امروز کاربردهای فراوانی سیستمهای مبتنی بر (لپ تاپ hp) در زندگی روزمره انسانها ایفا میکند و پیشرفتهای هر روزه تکنولو�?ی نقش (لپ تاپ hp ) را در زندگی پررنگ تر میکند، به لطف پیشرفت تکنولو�?ی و علم کامپیوتر و تکنولو�?ی اطلاعات، هر روز شاهد افزایش وب سایتهایی هستیم که سرویسهای مختلفی را برای کاربران خود فراهم میکنند و امکانات بسیاری را در اختیار آنها قرار میدهند. لب تاپ در کنار سایر وسایل تکنولو�?یکی جایگاه خاصی در بین مصرف کنندگان خصوصا گروه هایی که بهخاطر شغل یا علاقه شخصی از این وسیله استفاده میکنند، یافته است . در کنار این نیاز ظرافت و آسیب پذیری این وسیله در قیاس با کامپیوترهای معمولی به مراتب بیشتر است و البته خدمات پشتیبانی این همراه روزانه از سوی شرکتهای تولید کننده نامدار وبزرگ نادیده گرفته نشده است . طاهری، سرپرست یکی از بخش های خدمات پس از فروش سونی در ایران که با نام شرکت خدماتی ایران رهجو فعالیت دارد، میگوید:خرید یکبار اتفاق میافتد اما تا زمانی که کالا و محصول خریداری شده دوام دارد حمایت و خدمت به مشتری نیز باید ادامه داشته باشد. وی با اشاره به اینکه لب تاپ یکی از وسایلی است که گاهی بهخاطر عدم شناخت و آگاهی مصرف کنندگانی که اغلب متخصص آی تی نبوده اند، نیازمند ارائه خدمات حتی در موارد نحوه استفاده و کاربری از تکنولو�?ی محصول است ،می گوید : با توجه به اینکه شرکت مرکزی سونی در دبی قرار دارد تمامی قطعات مورد نیاز مشتری برای دستگاه های شامل خدمات پس از فروش و یا فاقد این خدمات به شکل تولید اصل و در بسته بندی های پلمپ شده بعد از اخذ سفارش وارد و بر روی دستگاه نصب میشود. به گفته سرپرست یکی از بخشهای خدمات پس از فروش سونی در ایران ،البته برخی دستگاه ها که شامل خدمات پس از فروش نیستند و شاید به شکل غیر قانونی وارد کشور شدهاند نیز در مواردی خاص از این خدمات بهره مندشدند و در غیر این صورت نیز با دریافت هزینه نسبت به تعمیرات و تامین قطعات همکاری لازم با مشتریان انجام شدهاست. طاهری با تاکید بر اینکه راز موفقیت و ماندگاری برند سونی مرهون حمایت و خدمات به مشتریان است، میگوید: مشتریان مهمترین اصل تبلیغ را تشکیل میدهند چراکه با احترام به حقوق ایشان و ارائه خدمات سریع و ارزش آفرینی برای آنان از طریق ایجاد ارتباط موثر ، شرکتهای تولیدی مقدمات خریدهای بعدی و در نهایت سبب رشد و توسعه سازمانی را پدید می آورند. وی با بیان اینکه لبتاپهای سونی شامل 3 سال گارانتی قطعات میشود، به مشکلات مشتریان غیر حرفهای در استفاده از دستگاه ها اشاره می کند و می افزاید: پاسخ گویی به این مشکلات سبب شد خطوط تلفنی به منظور راهنمایی و ارشاد مشتریان در شرکت سونی راه اندازی شود که در این ارتباط کارشناسان سونی مشتریان را در حل مشکلات نرم افزاری راهنمایی می کنند و در صورت نیاز به تعمیرات سخت افزاری آنها را به نمایندگیهای نزدیک محل سکونتشان ارجاع میدهند. سرپرست یکی از بخشهای خدمات پس از فروش سونی در ایران در رابطه با به روز شدن خدمات برای مشتریان میگوید: برای تعمیرمدلها و سیستمهای جدید تولیدی شرکت، افرادی جهت آموزش تکنسین ها و به روز شدن دانش تکنیکال داخلی از شرکت اصلی سونی در دبی عهده دار این مسولیت هستند. به گفته وی ،در خدمات پس از فروش سونی طرح «تی ای تی »با هدف تسریع در ارائه خدمات شامل تامین قطعات و انجام تعمیرات در مدت زمانی 3 روزه دنبال می شود که تاثیر بسزایی در رضایت مندی مشتریان خواهد داشت .
بازگشت | |