امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
07/28 1400

مریم کائید - با انتخاب حجت بهاری فر به عنوان رئیس هیات رئیسه سندیکای بیمه گران به نظر می رسد که نخستین قدم ها برای اصلاح روندهای گذشته برداشته شده است.

پیش از انتخابات پایگاه خبری رازپول در یادداشتی به این موضوع اشاره کرده بود که انتخاب دبیرکل سندیکای بیمه گران به عنوان رئیس هیات رئیسه همانند انتخاب اعطای حق نظارت به مجری برای نظارت بر عملکردناظران است و بیان شد که این رویه نمی تواند از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد.

حال انتخابات سندیکای بیمه گران با یک تغییر اثرگذار کار خود را از سر گرفته . بر اساس اطلاعات به دست آمده حجت بهاری فر به عنوان رئیس هیات رئیسه انتخاب شده است.

بهاری فر از جمله مدیران نسل جدید در بیمه ایران است که به واسطه تجربه و عملکردش در بخش دولتی و خصوصی دارای نگرش چندبعدی به عرصه فعالیت در صنعت بیمه است.

از سوی دیگر بهاری فر پیش از این نیز در ترکیب هیات رئیسه قرارداشته که به واسطه این تجربه می توان ادعا کرد او ساختار نگرشی حاکم بر هیات رئیسه را به درستی می شناسد.

بهاری فر حالا مدیری است که به نمایندگی از بخش خصوصی در ترکیب هیات رئیسه مدیران عامل با تجربه بیمه های دانا ، دی را به عنوان اعضا در کنار خود دارد و انتظار می رود با اصلاح ساختار نظارتی – حاکمیتی و همچنین تجربه عملیاتی در صنعت بتواند به نزدیک شدن دیدگاه های موجود کمک و هم افزایی مضاعفی را ایجاد کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود