ارائه خدمات به سهام داران در بیمه معلم تقویت می شود1 اردیبهشت 1395, 05:46. |
گروه سایبان - سرپرست مدیریت طرح و برنامه شرکت بیمه معلم با اشاره به این که سند چشم انداز شرکت در شرایط تحریم تهیه شده است، از بازنگری آن در شرایط پساتحریم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری راز پول رحیمی سرپرست مدیریت طرح و برنامه شرکت بیمه معلم تاکید کرد که تحقق چشم انداز شرکت در قرار گرفتن در میان پنج شرکت بیمه ای اول کشور، تنها از نظر میزان پرتفو ملاک نیست. دستیابی به پرتفویی با خسارت معقول و منطقی که در آن سهم بیمههای کم ریسک قابل توجه است از مهمترین اهداف شرکت در سالهای آتی میباشد. افزایش سودآوری، رضایت مشتریان و حفظ سطح یک توانگری مالی از دیگر شاخصهای کلیدی برتری در صنعت بیمه است که شرکت بیمه معلم در نظر دارد در افق ۵ ساله بدان دست یابد. همچنین با توجه به نامگذاری امسال به عنوان “سال توسعه دانش بیمهای و فرهنگ مشتریمداری” توسط مدیر عامل محترم شرکت، برنامههای ویژه ای درخصوص توسعه فرهنگ مشتریمداری و جلب رضایت مشتریان به عنوان یکی از شاخصهای برتری در شرکت اجرایی خواهد شد. به گفته او، یکی از اهداف شرکت بیمه معلم استفاده حداکثری از ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صندوق ذخیره فرهنگیان است، به طوری که بیشترین خدمات ممکن به بیمه گزاران این دو بخش ارائه شود. لذا ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه شریف فرهنگیان و حوزه حمل و نقل دریایی کشور از مهمترین برنامه های شرکت در ارتباط با سهامداران خود است. به گفته رحیمی، تا سال ۹۲ سهم رشته های کم ریسک در پرتفوی شرکت کم بوده، اما طی برنامه ای پنج ساله قرار است این مقدار افزایش قابل توجهی یابد. وی با اشاره به این که سهم رشته هایی با نسبت خسارت بالا در پرتفوی شرکت کم خواهد شد، اظهار کرد: با این کار هم مدیریت ریسک آسان تر خواهد شد و هم نسبت خسارت کاهش می یابد. رحیمی همچنین با اشاره به این که سند چشم انداز شرکت در شرایط تحریم تهیه شده است، از بازنگری آن در شرایط پساتحریم خبر داد و گفت: در دوره پسا تحریم شرایط صنعت بیمه کشور در حال تغییر بوده و به همین دلیل سند چشم انداز متناسب با شرایط موجود بازنگری شده است. وی در انتها عنوان کرد: امیدوارم با همکاری نمایندگان، همکاران شعب و ستاد به عنوان اعضای خانواده بیمه معلم، شاهد رشد شرکت و دستیابی به اهداف و آرمانهای شرکت باشیم.
بازگشت | |