صفحه اصلي > سایه بان > زند:« توسعه صنایع بهشهر» برای ما یک پشتیبان است/راه اندازی خدمات غیرحضوری در بیمه نوین

زند:« توسعه صنایع بهشهر» برای ما یک پشتیبان است/راه اندازی خدمات غیرحضوری در بیمه نوین


23 فروردین 1395, 06:53.
گروه سایبان - سال 1395 برای شرکت بیمه نوین، ادامه حرکت در مسیر توسعه ظرفیت های فنی و انسانی با رشد حداقل 30 درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری راز پوا (ایران و جهان) به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند ضمن اعلام این مطلب افزود: مبنای عمل و تصمیم گیری برای دستیابی به اهداف شرکت استراتژی هایی است که از قبل تدوین شده و در سال جدید روش­ ها و رویه های اجرایی مورد بازنگری قرار می گیرد و تغییراتی به فراخور تحولات اقتصادی، شرایط بازار و صحنه رقابت ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: به روز شدن راهکارها یک قانون در بهبود مستمر و یکی از شاخص های کسب و کار است. شرکت های بزرگ تجاری بسیاری، به دلیل نداشتن درک درستی از روند تغییرات، به سرعت از چرخه رقابت حذف شدند. در سال پیش رو نیز ورود همزمان شرکت های خارجی و افزایش شرکت های داخلی به عرصه رقابت هم هشدار و هم فرصتی برای ماست که با تقویت خود در به‌روز نگه‌داشتن و صرفه‌جویی در وقت و شناسایی راه‌هایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندها، توانایی تطبیق خود را افزایش دهیم.


زند ضمن بیان عملکرد شرکت در سال گذشته، درخصوص وضعیت فعلی بیمه نوین تصریح کرد: با اینکه سال گذشته، سال سختی در حوزه اقتصادی بود اما خوشبختانه موقعیت فنی و مالی شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد. داشتن رابطه بسیار نزدیک با گروه مالی اقتصاد نوین و حضور شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان یک پشتیبان، از نقاط اتکای بسیار خوب شرکت است.


طراحی و راه اندازی سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت درمان

مدیرعامل شرکت بیمه نوین در خصوص طراحی و راه اندازی سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت درمان افزود: شرکت بیمه نوین در راستای تسریع در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بیمه گذاران خود، ارائه خدمات متمایز به بیمه شدگان را دستور کار قرار داده است و در همین راستا و با توجه به لزوم سهولت دسترسی افراد به پرونده خسارت و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در واحدهای پرداخت سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت شرکت بیمه نوین طراحی و راه اندازی شده است.

کریم خان زند درخصوص امکانات و قابلیت های این سامانه بیان کرد: این سامانه با استفاده از ظرفیت های داخلی در دو حوزه فنی و پشتیبانی شرکت بیمه نوین، طراحی و اجرایی شده است و به بیمه شدگان اجازه می دهد علاوه بر اطلاع از میزان خسارت پرداختی خود و افراد تحت پوشش، از کلیه مراحل پرداخت خسارت؛ از تشکیل پرونده در شعبه تا واریز خسارت به حساب بیمه شده و آخرین تغییرات آن به صورت آنلاین اطلاع و در صورت تمایل نسبت به ذخیره یا چاپ صورت هزینه های درمانی خود اقدام نمایند.

مدیرعامل بیمه نوین درباره نحوه دسترسی به این سامانه از سوی بیمه گذاران تصریح کرد: بیمه شدگان بیمه نوین برای بهره مندی از امکانات این سامانه می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور از شرکت متبوع خود، به پایگاه اینترنتی بیمه نوین به نشانی بیمه نوینwww.novininsurance.com مراجعه و در قسمت "پرتال پیگیری وضعیت خسارت" در بخش خدمات الکترونیکی سایت از آخرین جزئیات پرداخت خسارت خود مطلع شوند.

وی در پایان با اعلام توسعه سامانه مذکور در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: اعتماد و همراهی بیمه گذاران برای ما فرصت مغتنم و ارزشمند خدمت رسانی به هموطنان عزیز را فراهم آورده است، لذا توسعه سامانه مذکور با هدف پوشش سایر خسارات مشتریان در پرونده های شخص ثالث، آتش سوزی، مسئولیت، باربری و ... در دستور کار شرکت بیمه نوین قرار دارد و در آینده نزدیک امکانات غیرحضوری جدیدی برای بیمه گذاران فراهم خواهد شد.

بازگشت | Web Statistics