در مراسم افتتاح اولین شعبه بیمه ملت عنوان شد:وصول 40 میلیارد تومان از مطالبات18 بهمن 1395, 02:12. |
گروه سایبان - پس از 14 سال از تولد بیمه ملت نخستین شعبه این شرکت در تهران آغاز به کار کرد . به گزارش پایگاه خبری رازپول ،علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت در مراسم افتتاح نخستین شعبه این شرکت در تهران از افتتاح شعبه شیراز این شرکت تا پیش از پایان سال و افتتاح 8 شعبه دیگر در سراسر کشور در سال آینده خبرداد . وی در پاسخ به پرسشی که هزینه خریداری و راه اندازی این شعب برای بیمه ملت سنگین است نیز پاسخ داد که ملک این شعب در شهرستان ها وجود دارد باید تجهیز شود و هزینه ای برای شرکت ندارد .وی فصل جدید بیمه ملت را فصلی مقتدرانه توصیف کرد که بناست اقدام نوآورانه و موثری را رقم زند. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص وضعیت مطالبات این شرکت و برنامه مدیریت برای سامان دهی این مطالبات افزود که این مطالبات از سال های گذشته ایجاد شده و به منظور کنترل آن کمیته وصول مطالبات در شرکت راه اندازی شده است که به لحاظ سنی و وزنی مطالبات را تجزیه و تحلیل کرده و برنامه وصول این مطالبات تدوین شده است . وی عنوان کرد که 40 میلیارد تومان آن مربوط به هواپیمایی آسمان است که برای وصول آن رایزنی هایی به عمل آمده و به زودی به حطیه وصول در می آید.البته وی این نکته را متذکر شد که در زمینه مطالبات وضع بیمه ملت بدتر از سایر شرکت ها نیست . وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تغییرات مدیریتی در این شرکت نیز عنوان کرد که انتظار هم سویی و همفکری از بدنه با تغییر مدیریت همواره وجود دارد .به هر حال افرادی که با روش مدیریت نمی توانند کار کنند تغییرشان طبیعی است . افرادی در بدنه شرکت 15 سال حضور داشتند و فضا را برای رشد و پیشرفت مساعد نمی دیدند و پیشنهاداتی از سایر شرکت ها داشتند و از شرکت جدا شدند و شرکت برای این افراد جایگزین در نظر گرفته است . ابراهیم پور تغییرات را طبیعی دانست و اذعان کرد که شرکت نیازمند نوآوری و ورود تفرات جدید است . در همین مراسم مهدی سامری عضو هیات مدیره نیز با بیان اینکه ضریب نفوذ 7 درصدی برنامه ششم توسعه آرمانی است اذعان داشت که فرصت های زیادی در بیمه ملت وجود دارد و یکی از این فرصت ها راه اندازی شعبه به منظور ایجاد ساختار خدمت محور و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب است . به گفته وی ایجاد شعبه برای اینکه مشتریان ما را باور کنند و از نماینده محوری به سمت شعبه محوری حرکت کنیم تا صدای مشتریان را بشنویم ضروری بود . وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره از مدیرعامل انتظار نوآوری دارند گفت که برای بقا نیازمند محصولات رقابتی هستیم و با توجه به اینکه بیمه ملت به دوران بلوغ نزدیک می شود می توان خدمات را به سطوح مختلف مانند جامعه بازنشستگان که امروز در گروه سهام داران قراردارند اشاعه داد .
بازگشت | |