جدیدترین آمار شکایت مشتریان از شرکت های بیمه در بیمه مرکزی12 دی 1393, 05:27. |
گروه سایبان - آمارهای 6 ماهه ابتدای امسال از شکایت های مکتوب رسیده به بیمه مرکزی نشان می دهد که بیمه توسعه همچنان رکوردار شکایات است . به گزارش ایران و جهان،آمارهای رسمی نشان می دهد که تعداد شکایت های مکتوب رسیده به بیمه مرکزی از شرکت های بیمه در شش ماهه ابتدای امسال به 1905 فقره رسیده است و همچنان بیمه توسعه رکوردار در این بخش است و با بیش از 48 درصد شکایت که بخش قابل توجهی از آن در رشته شخص ثالث است بیشترین شکایت را به ثبت رسانده است .در میان شرکت های بیمه خصوصی پس از بیمه توسعه بیمه ملت قرار دارد و شکایت های این شرکت بیش از سایر شرکت ها است .البته بیمه ایران هم با 7.4درصد سهم شکایت در بین شرکت های بیمه در بین سایرین رکوردار است اما نکته حائذ اهمیت حجم و پرتفوی این شرکت است با سایر بیمه ها قابل مقایسه نیست.در ادامه جدیدترین جدول امار شکایت از شرکت های بیمه منتشر می شود:
بازگشت | |