روابط عمومی بیمه معلم در بین 28 شرکت تابعه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برتر شد11 خرداد 1393, 08:11. |
ایران و جهان - تحصیلات و سوابق کاری مرتبط، برقراری ارتباط با مشتری از طریق تبلیغات و اقناع مخاطب، خلاقیت در برندسازی نام والای معلم در تبلیغات محیطی، ارتباط مستمر و مؤثر با مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، و توجه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در ارزیابی عملکرد روابط عمومی بیمه معلم عنوان گردید. طی مراسمی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد روابطعمومی شرکت بیمه معلم در میان روابط عمومی شرکتهای تابعه این مؤسسه عنوان برتر را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان/روزنامه راه مردم، این جلسه با حضور «مسعود میعادفر»، قائم مقام مدیرعامل، دکتر«ناصر بزرگمهر» استاد دانشگاه، «شریف خسروی» مدیر روابط عمومی و امور بینالملل و مدیران و مسوولان روابطعمومی شرکتهای بانک سرمایه، بیمه معلم، ماشینسازی اراک، پتروفرهنگ، ایران ارقام، کارگزاری اردیبهشت ایرانیان، تأمین مسکن، ساختمانی معلم، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، بازرسی مهندسی ایران، تجهیزات مدارس ایران، پلور سبز، بیمه شرف اطمینان، میرداد، آلوپن و پ�?وهش و نوآوری از شرکت زیرمجموعه مؤسسه برگزار شد. مدیر روابطعمومی و امور بینالملل با قدردانی از تمامی مدیران و مسئولان روابط عمومی به واسطه تلاش و کوشش و همکاری با مؤسسه، شاخصهای ارزیابی عملکرد روابط عمومی بیمه معلم را برشمرد. شریف خسروی افزود: تحصیلات و سوابق کاری مرتبط، برقراری ارتباط با مشتری از طریق تبلیغات و اقناع مخاطب، خلاقیت در برندسازی نام والای معلم در تبلیغات محیطی، ارتباط مستمر و مؤثر با مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، و توجه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان برخی از شاخصهای این مؤسسه در ارزیابی عملکرد شرکت بیمه معلم میباشد. روابط عمومی بیمه معلم طی سال گذشته بر اساس رأی هیأت داوران و ارزیابی بیمه مرکزی موفق به کسب رتبه برترین روابطعمومیهای صنعت بیمه کشور، کسب رتبه چهارم اطلاعرسانی اخبار در صنعت بیمه کشور بین ٢٤ شرکت بیمهای طبق ارزیابی توسط پ�?وهشکده بیمه مرکزی، دو بار متوالی کسب رتبه برتر در غرفهآرایی در نمایشگاههای تخصصی بورس، بانک و بیمه، و دریافت تندیس گواهینامه بهعنوان چهره برتر روابطعمومی در ششمین کنفرانس کسب و کار شدهاست.
بازگشت | |