صفحه اصلي > سایه بان > دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: درک متقابل صنعت بیمه و فن آوران یک ضرورت آشکار است

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: درک متقابل صنعت بیمه و فن آوران یک ضرورت آشکار است


24 اردیبهشت 1397, 11:39.

گروه سايبان- سیستم های فن آوری و شرکت های ارائه دهنده خدمات نرم افزاری باید بیش از فعالان صنعت بیمه از اطلاعات این صنعت صیانت کنند.



به گزارش "راز پول"  سید محمد علیپور که در "همایش راهبردی فنآوران و صنعت بیمه "سخن می گفت با اشاره به این مطلب افزود: استانداردسازی اطلاعات از وظایف مهم شرکت های ارائه کننده سیستم است و هر چقدر در این زمینه به روزتر و چابک تر عمل کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: امنیت اطلاعات در صنعت بیمه یک امر حساس است و تمامی ذینفعان باید اطمینان پیدا کنند که امنیت اطلاعات آنها حفظ می شود و فقط در جای مناسب استفاده خواهد شد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از شرکت های بیمه خواست که بیش از پیش با سرویس های نوین و قابلیت های فن آوری آشنا شوند و در همین راستا افزود: بهره گیری از "آی تی" تنوع محصولات بیمه ای را به دنبال دارد و به همین خاطر شرکت ها باید قابلیت های تکنولوژی آی تی را بشناسند. در این صورت اطلاعات متمرکزی که صنعت بیمه ایجاد کروه با برنامه های فن آورانه برای کاربران کاربردی تر خواهد شد.
علیپور با تاکید بر ضرورت انسجام اطلاعاتی صنعت بیمه به اصل چرخش اطلاعاتی اشاره کرد و گفت: در این میان بحث تعاملات محیط صنعت یعنی نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خسارت و شبکه فروش ، مطرح است و فناوران باید تمامی این اطلاعات را یکپارچه کنند.
وی برپایی این همایش از سوی "شرکت فن آوران اطلاعات خبره" را گامی بلند برای تعامل مدیریت کاربردی آی تی و صنعت بیمه دانست و گفت: تکرار این قبیل نشست ها به درک متقابل بین دست اندرکاران منتهی می شود که ثمره اش توسعه اقتصادی کشور است.
گفتنی است نخستین نشست راهبردی فن آوران و صنعت بیمه صبح امروز با حضور مدیران عامل صنعت بیمه، مدیرکل فناوری بیمه مرکزی ، صاحبنظران و مدیران صنعت بیمه و فن آوری در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
بازگشت | Web Statistics