برای نخستین بار در صنعت بیمه، شرکت بیمه آسیا مجامع فصلی را برگزار می کند15 تیر 1398, 12:49. |
گروه سایبان - بیمه آسیا با هدف بررسی دقیق و شفاف عملکرد سرپرستی های مناطق ده گانه این شرکت مجامع فصلی را برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر برگزاری منظم مجامع فصلی سرپرستی های مناطق ده گانه بیمه آسیا، گفت: ابتکار برگزاری مجامع فصلی سرپرستی ها، نقطه عطفی در حرکت رو به رشد بیمه آسیا خواهد بود و امیدواریم با تلاش و جدیت مدیران مرتبط بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم. مدیرعامل بیمه آسیا بررسی دقیق و شفاف عملکرد سرپرستی ها، تعامل شعب و سرپرستی ها، تعامل سرپرستی ها با مدیریت ها ی مختلف و ایجاد اعتماد و همدلی بین کارکنان، پاسخگویی، رصد بازارهای منطقه ای و محلی، شناسایی نقاط قوت وضعف فعالیت ها و افزایش سهم بازار و سودآوری را از اهم اهداف برگزاری مجامع فصلی دانست. بنابر این گزارش، تاکنون نشست مجامع فصلی سرپرستی های مناطق چهار (استان های خراسان جنوبی، شمالی و جنوبی) و منطقه دو (استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری) با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران فني، مالي و سرپرستان مناطق و روسای استان های تابعه و شعب انجام شد و در چند روز آینده مجامع فصلی سایر سرپرستی های مناطق برگزار خواهد شد. تأکید بر مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونان مدیرعامل در سفر به استان گیلان با مسئولین منطقه هفت بیمه آسیا دیدار و گفت و گو کردند. مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این سفر در نشستی با حضور سرپرست منطقه هفت، رؤسای استان ها و شعب تابعه و شبکه فروش ضمن تأکید بر توجه ویژه شبکه فروش بر فروش بیمه های خرد، بر لزوم ارتقاء فروش بیمه های عمر و پس انداز نیز اشاره کرد. بنا بر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در بخش دیگری از این سفر، در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت حضور یافت و بر اجرای برنامه های آموزشی با هدف ارتقاء و بهبود عملکرد شعب و شبکه فروش تأکید نمود. این گزارش می افزاید، تقویت همدلی میان مسئولین، کارکنان و شبکه فروش، تعامل حداکثری شعب و نمایندگان، دقت عمل و تسریع در بررسی پرونده های خسارت در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران و زیاندیدگان، جلب رضایت ارباب رجوع و توجه به مدیریت عملکرد و حساب سود و زیان شعب توسط مسئولین شعب از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در همایش آموزشی نمایندگان منطقه هفت بود.
بازگشت | |