صفحه اصلي > سایه بان > آموزش مجازی شبکه فروش و کارکنان بیمه نوین در دوران کرونا

آموزش مجازی شبکه فروش و کارکنان بیمه نوین در دوران کرونا


4 دی 1399, 20:06.
گروه سايبان- شرکت بیمه نوین با توجه به هدف ارتقا و توانمندسازی شبکه فروش خود با تولید بیش از ۱۰۰ ساعت محتوای آموزشی، اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مؤثر و تعامل محور در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی جهت ارائه در دوره های مجازی و آنلاین خود با تکیه بر ظرفیت‌های همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تولید ۱۰۰ ساعت محتوای آموزشی در ۹ ماهه ابتدایی سال است. 

بر اساس گزارشی به نقل از اداره آموزش این شرکت، طی ۹ ماهه سال جاری بیمه نوین برای سه گروه نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب خود بیش از ۲۷ هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت مجازی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، در دوران کرونا ارائه داده است. 

مهم‌ترین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دوره‌های صدور در کلیه رشته‌های بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمه‌های اتومبیل، کارگا‌ه‌های بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، دوره‌های آشنایی با طرح‌های اتوپلاس، مجتمع مسکونی و...  بوده است. 

اداره آموزش شرکت بیمه نوین همچنین همکاری­‌های آموزشی گسترده‌ای با پژوهشکده بیمه داشته است و از جمله برنامه‌های آینده این شرکت در راستای آموزش کارکنان و شبکه فروش خود، بهره‌گیری از ظرفیت شبکه های مجازی و بسترهای نوین آموزشی،  تولید محتوا در حوزه خسارت رشته‌های بیمه ای، تمرکز بر ارائه آموزش های تشکیل تیم فروش و ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون‌های صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه است. 

گفتنی است، یکی از نکات قوت شرکت بیمه نوین ایجاد و ارتقای زیر ساخت مطلوب برای ارائه آموزش‌های آنلاین و آفلاین با استانداردهای فنی قابل قبول فناوری اطلاعات به منظور برگزاری آموزش‌ها و آزمون‌ها است که کمک شایانی در استمرار فرآیند آموزش، حفظ همبستگی سازمانی و هم افزایی خدمات بیمه ای در کنار حفظ سلامت و روحیه کارکنان و شبکه فروش در دوران شیوع کرونا داشته است.


بازگشت | Web Statistics