«جباری» رویکرد بازاریابی محافظه کارانه در بیمه رازی را به سمت بازاریابی تهاجمی چرخاند4 اسفند 1399, 08:18. |
گروه سایبان- اولین گردهمایی مدیران ستادی و استان های بیمه رازی روز شنبه ۲ اسفندماه ۹۹ در سالن همایش های ستاد مرکزی با حضور دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، اولین جلسه گردهمایی بیمه رازی با بررسی عملکرد ستاد و شعبههای شرکت در سراسر کشور و معرفی برنامه های استراتژیک در دوره مدیریت جدید روز شنبه ۲اسفند ماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، اعضای انجمن صنفی نمایندگان، معاونین و مدیران ستادی و استان ها برگزار شد. این نشست با سخنرانی بهمن یزدخواستی، رییس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص اهداف و برنامه های سال آینده شرکت آغاز و در ادامه واعظ آشتیانی عضو هیئت مدیره ضمن خوشامدگویی به علی جباری در مورد برنامه ها و اهداف مدنظر هئیت مدیره در جمع مدیران ستادی و استان ها سخنان خود را بیان کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ برای بیمه رازی سالی سرشار از پویایی و رسیدن به اهداف خواهدبود. در ادامه این نشست جباری مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر ۵ چرخش استراتژیک بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: چرخش استراتژیک زمانی اتفاق می افتد که سازمان به مرحله ای می رسد که نیاز به دگرگون کردن همه چیز را احساس می کند. این احساس در ما شکل گرفته و باید در انجام آن بکوشیم. وی در خصوص جزئیات این فرآیند گفت: برنامه تحول استراتژیک بیمه رازی براساس اهداف و استراتژی های بنده و اعضای محترم هیئت مدیره بیمه رازی در چارچوب ۵ محور استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد با اهداف بنیادین: الف) ارتقاء جایگاه و اعتبار بیمه رازی در صنعت بیمه، ب)افزایش اثربخشی و کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گزاران، آحاد مردم و سهامداران شرکت دنبال خواهد شد. جباری برنامه ریزی و تدوین اهداف برای سال ۱۴۰۰ را ضروری و حائز اهمیت بسیار دانست و تمرکز و توجه ویژه بر چرخش های استراتژیک به همراه اهداف و رویکردهای شرکت را از برنامه های اصلی بیان کرد. مدیرعامل بیمه رازی تأکید بر چرخش استراتژیک در ساختار و فرایندها از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری، چرخش استراتژیک از بیمه گری متعارف و سنتی به بیمه گری دیجیتال در کل زنجیره ارزش با تمرکز بر شبکه فروش، همچنین با چرخش از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی با رویکرد توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت و مشتری مداری و افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان به بیمه رازی و تمایز در کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها را از برنامه های سال جدید عنوان کرد. وی سال ۱۴۰۰ را سالی مهم برای خانواده بیمه رازی دانست و عنوان کرد: حرکت به سمت توانمندسازی شعب و نمایندگی ها نیاز امروز ما است و باید خود را آماده این کار بزرگ کنیم. در ادامه آقای حاج میرزا به نمایندگی از طرف انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی به ارائه نظرات و بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و چند تن از معاونان، مدیران استان ها و مدیران ستادی نقطه نظرات خود را در جهت رسیدن بهتر به اهداف شرکت بیان کردند.
بازگشت | |