پس از بیمه ملت، بیمه رازی نیز به ارتباطات اینستاگرامی با شبکه فروش رو آورد24 فروردین 1400, 13:25. |
“سه شنبه های پاسخگویی ” عنوان برنامه جدیدی از روابط عمومی بیمه رازی در راستای پاسخ به سوالات و رسیدگی به درخواست نمایندگان این شرکت است . به گزارش روابط عمومی بیمه رازی ؛در راستای سیاست های جدید شرکت و چرخش استراتژیک ابلاغی از سوی دکتر جباری مدیر عامل بیمه رازی، زیرساخت های لازم جهت توسعه فروش غیرمستقیم و نماینده محوری در بیمه رازی درحال شکل گیری است. در اولین اقدام کارگروهی با حضور ۱۴ نفر از معاونین و مدیران ارشد این شرکت تشکیل و تعدادی از مشکلات نمایندگان بررسی و حل و فصل شد. در همین راستا برگزاری گفت و گوی زنده با نمایندگان شرکت نیز برنامه ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی است که قرار است هر سه شنبه با حضور یکی از مدیران ستادی درساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شود. نخستین سه شنبه پاسخگویی ، امروز بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ با حضور دکترعلی جباری مدیرعامل شرکت برگزارمی شود. دراین گفت و گوی زنده اینستاگرامی ، نمایندگان بیمه رازی چالش ها و موانع فروش در بازار بیمه را به طور مستقیم با مدیرعامل و درسه شنبه های بعدی با معاونین و مدیران ارشد شرکت مطرح می نمایند. https://www.instagram.com/razi24_insurance لازم به اشاره است بیمه ملت پیش از این برنامه ارتباط و تعامل با شبکه فروش را در شبکه های مجازی کلید زده بود .
بازگشت | |