مدیرعامل بانک دی: تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف باید در دستور کار همکاران بهویژه در شعب باشد10 شهریور 1402, 22:01. |
گروه بازارپول - علیرضا قیطاسی گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمترسانی و تکریم مشتریان بهویژه جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند. به گزارش روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدیداز شعبه مشهد در نشستی با حضور روسا، معاونان و همکاران شعب شهرمشهدبا اشاره به رشد منابع بانک در ماههای اخیر گفت: با تشکیل کارگروههای بازاریابی و جذب منابع و پایش و کنترل میزان تحقق اهداف ماهیانه و فصلی برای شعب شاهد رشد منابع بانک در مقایسه با متوسط نظام بانکی هستیم.وی با اشاره به لزوم تمرکز شعب بر جذب منابع ارزان قیمت و پرستاری از مشتریان گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمترسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیادشهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.قیطاسی در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه کارکنان طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: امسال برای اولین بار، مسئولیت تمامی شعب بانک بر عهده جوانان قرار گرفته و نتیجه اعتماد به مدیران جوان نیز در عملکرد مثبت 5 ماه اخیر دیده شده است.در ابتدای این نشست نیز که اسماعیل منصوری نیا و امیرحسین دیانتی، روسای شعب سجاد و ایثار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود پرداختند.در پایان این نشست همکاران دو شعبه به طرح سوالات و دغدغههای خود از مدیرعامل بانک پرداختند.
بازگشت | |