عطاران، مدیر روابط عمومی بانک ملت شد12 مهر 1393, 05:41. |
ایران و جهان - مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد. به گزارش ایران و جهان ، در این مراسم از فرزان عباسی مدیرکل پیشین که به مقام بازنشستگی نایل آمده است تجلیل و جواد عطاران به عنوان رییس کل جدید دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت معرفی شد. محمدرضا ساروخانی، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم، عباسی را مدیری انعطاف پذیر خواند و گفت: ایشان مدیر لایق و برجسته ای بودند که از نیروهای زیرمجموعه خود به بهترین شکل استفاده کردند تا وجهه بانک نزد مردم، مشتریان و رسانه ها به نحو شایسته ای حفظ و ارتقا یابد. وی با بیان این نکته که بیشترین تجربه آقای عباسی در طول زمان خدمت، در کسوت مدیریت روابط عمومی بانک بوده است، ادامه داد: بیشترین اثربخشی ایشان نیز در همین بخش بوده است. مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که روابط عمومی اداره ای پیچیده با کارهای حساس است که مدیر آن باید باهوش و به روز باشد، تصریح کرد: تهیه و انتشار اخبار مناسب و مدیریت مطلوب اخبار رسانه ها، انتشار نشریه پرتو و دیگر نشریات فصلی، اداره سایت های متعدد بانک، ارائه تبلیغات فاخر، برگزاری بهینه همایش ها و ارائه خدمات مناسب به هیات مدیره و مدیران ارشد، از اقدامات آقای عباسی در زمان مدیریت روابط عمومی بوده است. ساروخانی، اضافه کرد: از خداحافظی آقای عباسی به هیچ وجه خشنود نیستیم و همچنان علاقمند بودیم که از خدمات ایشان بهره مند باشیم ولی نمی توانستیم مانع علاقه شخصی ایشان برای بازنشستگی شویم و امیدواریم در محیط های کار جدید خود نیز مثل بانک ملت موفق و پایدار باشد. مدیرعامل بانک ملت، جواد عطاران را نیز فردی خلاق و دارای روحیه همراهی با تیم مدیریتی بانک خواند و گفت: امیدواریم با حضور ایشان، تحول خوبی در ادامه تلاش های قبلی، در جهت نوآوری و بهینه سازی اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی صورت گیرد. فرزان عباسی نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به ورود خود به مجموعه بانک ملت در سال ۱۳۶۹ گفت: من در سن ۴۲ سالگی وارد اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی شدم و در این ۷ سال با حمایت همکاران، کارها را به پیش بردیم و موفقیت هایی را کسب کردیم. وی از معاونان، روسای ادارات و سایر کارکنان اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بابت همکاری در این مدت قدردانی کرد. جواد عطاران نیز به صورت خلاصه، مدل های علمی و نحوه اداره بهتر و بهینه سازی فعالیت های روابط عمومی را برای حاضران تبیین کرد. وی با قدردانی از اعتماد مدیریت ارشد بانک به وی برای احراز پست مدیریت روابط عمومی بانک ملت، گفت: امیدوارم با ایجاد پویایی و مدیریت علمی بتوانم زمینه ارتقای هرچه بیشتر این اداره کل را فراهم بیاورم. مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت با بیان این نکته که امروزه در عرصه فراصنعتی قرار داریم که جامعه مدام در حال تغییر است، تاکید کرد: انسان ها نیاز به هوش اجتماعی جدیدی دارند و در عصر کنونی جهان سیستم پویایی است که عمل فردی در آن جایگاهی ندارد و تفکر سیستمی رمز بقای هر سازمان است. عطاران، نقش روابط عمومی را در سازمان خدماتی بزرگی چون بانک ملت بسیار حایز اهمیت خواند و اظهار داشت: در برنامه ریزی جدید، تم های استرات�?یکی طراحی کرده ایم که امیدواریم با همکاری تمامی کارکنان زیرمجموعه و ادارات کل ذیربط بتوانیم آن را عملیاتی کنیم. وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا روابط عمومی مدرن و استرات�?ی محوری مبتنی بر سهامداران، بخش های مختلف جامعه اعم از دولت و رسانه ها، مشتریان، کارکنان مدیران به عنان راهبران استرات�?یک بانک را پایه ریزی کنیم.
بازگشت | |