انتصاب سرپرست وزارت صمت، این وزارتخانه را به کدام سو میرود؟31 خرداد 1399, 22:16. |
گروه چهارسوق- با انتخاب سرپرست روابط عمومی وزارت صمت از یک خبرگزاری شاید بتوان اینگونه نتیجه گیری کرد که سرپرست این وزارتخانه جایگاه روابط عمومی دستگاهی که وظیفه خطیری در سال جهش تولید دارد را با یک رسانه اشتباه گرفته است. اشتباهی که ممکن است اثرات منفی جبران ناپذیری در حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور بر جای گذارد. باید به این نکته توجه کرد شخصی که عمده فعالیت خود را در طی سالهای اخیر دور از حوزه روابط عمومی بوده است چگونه به مدارج بالای مدیریتی بزرگترین وزارتخانه کشور می رسد؟ امید است سرپرست وزارت صمت در صورت معرفی بعنوان وزیر صمت بتواند در ارتقا مدیریتی جایگاه روابط عمومی این وزارتخانه نهایت تلاش خود را بکار گیرد!
بازگشت | |