«یاقوت» نخستين شعبه مجازی بیمه البرز افتتاح شد12 آذر 1401, 21:48. |
گروه سايبان- اپلیکیشن یاقوت بیمه البرز در آستانه روز بیمه و با حضور محسن پورکیانی مدیر عامل و عابدینی معاونت فناوری اطلاعات شرکت بیمه البرز رونمائی شد. به گزارش رازپول اپلیکیشن یاقوت بیمه البرز در آستانه روز بیمه و با حضور محسن پورکیانی مدیر عامل و حامد عابدینی معاونت نوآوری و برنامه ریزی شرکت بیمه البرز با حضور رسانه ها رونمائی شد. تحول دیجیتال یک تابلو مدگرایانه نیست محسن پورکیانی مدیر عامل بیمه البرز با بیان اینکه تحول دیجیتال یک ضرورت است، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید به این سمت حرکت کنیم بنابراین تحول دیجیتال یک تابلو مدگرایانه نیست. پورکیانی با تاکید بر مشتری مداری به عنوان یکی از اداف تحول دیجیتال عنوان داشت:ایجاد تمایز در شرایط فعلی که تعداد شرکتهای بیمه افزایش یافته و عمدتا محصولات یکسانی ارائه می دهند کار سختی است اما در نهایت قدرت تمایز بیمه گری از مسیر تحول دیجیتال می گذرد. وی تصریح کرد:بیمه البرز با هدف ایجاد بستری بدون واسطه و همچنین تسهیل ارتباط با مشتری سه نرم افزار را طراحی و آماده رونمائی کرده است شامل نرم افزار موبایلی ، باشگاه مشتریان و سپید. مدیر عامل بیمه البرز در ادامه به بیان آمار عملکرد شرکت متبوعش پرداخت و با اشاره به رشد 35درصدی پرتفوی بیمه البرز در هشت ماهه 1401 اذعان داشت: در نظر داریم سیاست توازن پرتفوی و کاهش رشته های زیان ده را تداوم بخشیم و در این راستا سهم 33 درصدی بیمه درمان را به 25 درصد کاهش دادیم. استفاده از امضاء دیجیتال، اولین بار در صنعت بیمه در اپلیکیشن یاقوت عابدینی، معاونت نواوری و برنامه ریزی بیمه البرز در ادامه با تشریح اپلیکیشن یاقوت بیمه البرز در سه حوزه صدور، خسارت و مالی گفت: در این اپلیکیشن سوابق مشتریان قابل دسترس است از جمله در بیمه نامه ، الحاقیه و … و امکان ارسال فرم پیشنهاد به صورت آنلاین فراهم شده است. به گفته وی دریافت فرم پیشنهاد و امکان صدور برخط بیمه نامه و تمدید بیمه نامه در این اپلیکیشن برای مشتریان مهیاست. عابدینی تصریح کرد:استفاده از امضاء دیجیتال در فرم پیشنهاد برای اولین بار توسط بیمه البرز پیاده سازی شده است که مورد تایید وزارت صمت و نهادهای بالادستی هم قرار دارد. عابدینی در ادامه به حوزه خسارت اشاره کرد و افزود: در این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده موارد خسارت قبلی، اعلام خسارت رشته درمان تکمیل تر شده است . به گفته وی اعلام خسارت رشته های غیر درمان از جمله خودرو در این اپلیکیشن نیز کلید خورده که با کمترین دیتاهای مورد نیاز و به صورت واکشی مکانیزه ،آنالیز خسارت انجام و پرداخت صورت می گیرد. وی با بیان اینکه ارتباط زیان دیده با شرکت بیمه در زمان خسارت قطع نیست، تصریح کرد:کلیه این مراحل از همان ابتدا از کانال بیمه البرز انجام و رصد می شود. عابدینی با اشاره به اینکه در نرم افزار یاقوت البرز علاوه بر رویت سوابق حق بیمه، پرداخت اقساط نیز انجام می شود، متذکر شد: در پرداخت اقساط نیازی به بانک و دستگاه خودپرداز نیست و کلیه مراحل از کانال این اپ قابل انجام است. وی در ادامه ویزیت آنلاین، مشاوره بیمه ، تایید اصالت بیمه نامه، مسیریابی برای رسیدن به نزدیک ترین مرکز ارائه خدمت البرز و همچنین تقویم بیمه برای مشتریان را از دیگر کارکردهای اپلیکیشن مذکور نام برد. عابدینی تاکید کرد: این اپلیکیسن رقیب شبکه فروش نیست بلکه فرصت بهینه تری برای شبکه فروش جهت ارتباط با مشتریان ایجاد می کند. عابدینی همچنین از افتتاح باشگاه مشتریان بیمه البرز یاد کرد و گفت:این باشگاه امکان ایجاد فضای تعاملی برای مشتریان با یکدیگر و همچنین با شرکت را فراهم کرده است. اولین هاب بیمه درمان صنعت بیمه در بیمه البرز عابدینی در ادامه به پیاده سازی سامانه یکپارچه پذیرش درمان بیمه البرز به عنوان اولین سامانه جمه آوری دیتاهای درمان صنعت بیمه اشاره کرد و گفت:در سامانه یکپارچه پذیرش درمان با HIS مراکز درمانی ارتباط وجود دارد و در صورتیکه فرد به مراکز درمانی مراجعه کند با ثبت کد ملی، خدمات مورد نیاز را دریافت می کند و استعلام لازم انجام شده و اگر مشمول پرداخت باشد ، خدمات لازم را دریافت می کند. به گفته وی در این سامانه 1500 داروخانه و 2500 ازمایشگاه تحت پوشش قرار دارند. عابدینی افرود: این سامانه یکپارچه در این مرحله اطلاعات بیمه البرز را تجمیع می کند و در راستای خدمت رسانی به مشتریان البرز پیاده سازی شده اما در مراحل بعدی در تلاش هستیم که این سامانه را با حضور شرکتهای بیمه دیگر نیز تکمیل کنیم.
بازگشت | |