صفحه اصلي > سایه بان > در مقایسۀ عملکرد فصل بهار سال گذشته با سه‌ماهۀ ابتدایی 1403: عملکرد خیره‌کنندۀ بیمه سرمد در سه‌ماهۀ نخست 1403؛ افزایش 68درصدی حق بیمه و کاهش 18درصدی نسبت خسارت

در مقایسۀ عملکرد فصل بهار سال گذشته با سه‌ماهۀ ابتدایی 1403: عملکرد خیره‌کنندۀ بیمه سرمد در سه‌ماهۀ نخست 1403؛ افزایش 68درصدی حق بیمه و کاهش 18درصدی نسبت خسارت


7 مرداد 1403, 09:45.



گروه سایبان - مقایسۀ کارنامۀ فعالیت شرکت بیمه سرمد نشان می‌دهد که با افزایش 68درصدی حق بیمه صادره و کاهش 18درصدی نسبت خسارت، توانسته است در سه‌ماهۀ ابتدایی سال 1403 عملکردی فوق‌العاده را به ثبت برساند. رشد حق بیمه صادره، کاهش قابل‌توجه نسبت خسارت و تمدید بیمه‌نامه‌ها تنها بخشی از موفقیت ها در این دوره است.
تصویر خبر

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال 1403 توانسته است عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان دهد. در فصل بهار سال جاری، میزان حق بیمه صادره با صدور 192,414 فقره بیمه‌نامه به 21,890,586 میلیون ریال رسیده است. این میزان نه‌تنها 112 درصد از هدف پیش‌بینی‌شده برای این دوره را محقق نموده، بلکه 43 درصد از پیش‌بینی کل سال را نیز پوشش داده است.

این در حالی است که، در مقایسه با مدت مشابه سال 1402، حق بیمه صادره افزایش چشمگیر 68 درصدی را تجربه کرده است.

یکی از نقاط قوت عملکرد بیمه سرمد در این دوره تمدید بیمه‌نامه‌ها بوده است. تا پایان خرداد 1403، از مجموع 2,064,881 میلیون ریال حق بیمه قابل تمدید، 41 درصد معادل 844,999 میلیون ریال تمدید شده است. همچنین، از مجموع 46,482 بیمه‌نامه قابل تمدید، 49 درصد آن‌ها تمدید شده‌اند که نشان‌دهندۀ اعتماد مشتریان به خدمات بیمه سرمد است.

میزان خسارت پرداختی نیز نشان‌دهندۀ مدیریت بهینه ریسک در شرکت است. در سه‌ماهۀ ابتدایی سال 1403، بیمه سرمد 4,409,547 میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که نسبت به 4,914,576 میلیون ریال در مدت مشابه سال 1402، کاهش 10 درصدی داشته است که نشان‌دهندۀ بهبود عملکرد در مدیریت خسارت‌ها است.

در بررسی نسبت خسارت رشته‌های مختلف، رشته‌های آتش‌سوزی، باربری و حوادث با نسبت خسارت سالیانه زیر 20 درصد، بهترین عملکرد را داشته‌اند. نسبت خسارت در رشتۀ درمان نیز 54 درصد بوده است که نشان‌دهندۀ مدیریت مناسب در این بخش است.

عملکرد بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال 1403 نشان‌دهندۀ رشد پایدار و بهبود مدیریت ریسک در شرکت است. این نتایج نشان می‌دهند که بیمه سرمد توانسته است نه‌تنها در جذب حق بیمه موفق باشد، بلکه در مدیریت خسارت‌ها نیز عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان دهد. این موفقیت‌ها حاکی از اعتماد بیشتر مشتریان به خدمات بیمه سرمد و مدیریت کارآمدتر در این شرکت است.

بازگشت | Web Statistics