اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان14 آذر 1403, 11:18. |
گروه سایبان - با عنایت به ماهیت فعالیت شرکتهای بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتریمداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمانهای ارائهدهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکتهای بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامشخاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش روانی مشتریان، تعریف کرده و حفظ حقوق بیمهگذاران و حمایت از ایشان را وظیفه ذاتی و حرفه ای خود دانسته و جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی را سرلوحه کلیه امور خود، قرار داده است. با عنایت به ماهیت فعالیت شرکتهای بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتریمداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمانهای ارائهدهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکتهای بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامشخاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش روانی مشتریان، تعریف کرده و حفظ حقوق بیمهگذاران و حمایت از ایشان را وظیفه ذاتی و حرفه ای خود دانسته و جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی را سرلوحه کلیه امور خود، قرار داده است. از اینرو، این شرکت با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، سرویسهای ویژه ای جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود، به شرح زیر راهاندازی کرده است: 1. سامانه تخصصی بیمهگذاران عمر انفرادی با قابلیتها و امکاناتی مانند مشاهده اندوخته و ارزش بازخرید بیمهنامه، مشاهده سود مشارکت در منافع، مشاهده اقساط پرداختی، مشاهده مبلغ وام، مشاهده اطلاعات الحاقیهها، بررسی اصالت بیمهنامه، چرتکه بیمه عمر و سرمایهگذاری 2. سامانه جامع «پیگیری پروندههای خسارت درمان» 3. صدور معرفینامه آنلاین درمان 4. سامانه سنجش رضایت مشتریان 5. سامانه ثبت شکایت آنلاین 6. سامانه استعلام نرخ و اصالت بیمه جامع مجتمع های مسکونی 7. اپلیکیشن "همراه بیمه نوین" و "وب اپلیکیشن" با قابلیت مشاهده اطلاعات بیمهنامهها در حوزه صدور و خسارت و قابلیت جست وجوی شعب، نمایندگیها و مراکز درمانی و همچنین قابلیت بازدید اولیه بدنه خودرو
همچنین این شرکت با هدف افزایش هر چه بیشتر سطح رضایتمندی مشتریان و اعتمادسازی و در راستای پاسخگوئی و راهنمایی مناسب ایشان با کیفیت مطلوب، از سال 1394 نسبت به راهاندازی مرکز ارتباط 24 ساعته (در دو شیفت شب و روز) با بهرهگیری از ظرفیتهای کارشناسان مجرب، اقدام نموده است. این مرکز در شیفت روز با رویکرد تماسهای خروجی با اهدافی به شرح زیر با بیمهگذاران و زیاندیدگان، تماس برقرار می نماید:
این مرکز در شیفت شب با رویکرد تماسهای ورودی با اهدافی به شرح زیر، پاسخگوی نیازهای کلیه مشتریان اعم از بیمهگذاران، بیمه شدگان، زیاندیدگان و ... میباشد:
از جمله سایر اقدامات این شرکت در راستای جلب و افزایش رضایت مشتریان، می توان به موارد زیر، اشاره نمود:
بازگشت | |