رئیس اداره توسعه همکاری های نوآورانه عنوان کرد: خوشامدگویی بیمه ملت به استارت آپها29 مهر 1398, 14:25. |
گروه سایبان - "استارت آپ"ها ، نامی که این روزها دیگر برای کسی بیگانه نیست. تجربههای موفق و فراگیر آنها باعث شد که نگاهها به سمت این کسب و کارهای نوپا بچرخد و شرکتها و سازمانها برای استفاده از ظرفیتهای آنها بسترهای مناسبی را فراهم کنند تا بتوانند کسب و کار خود را توسعه دهند.
"بیمه ملت" به عنوان اولین شرکت بیمه الکترونیکی در صنعت بیمه، همواره درصدد است؛ خلاقیت را همراه با تکنولوژیهای نوین چاشنی کسب و کار خود کند. از همین رو، چند صباحی است که این شرکت به عنوان یکی از پیشروترین شرکتهای صنعت بیمه در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال با فراهم کردن زیر ساخت های مناسب، بستری را برای حضور در فضاهای دیجیتالی فراهم و امکانی برای همکاری استارتاپها با بیمه ملت به وجود آورده است.
بهروز آرمانمهر، رییس اداره توسعه همکاریهای نوآورانه بیمه ملت با اشاره به تغییرات ناشی از گسترش استفاده از اینترنت، توسعه تلفنهای همراه هوشمند، تغییر ذائقه مشتریان و تمایلی آنها برای دریافت خدمات آنلاین و ظهور استارتاپها در کشور از همگامی بیمه ملت با این تغییرات میگوید: «ما در بیمه ملت همواره تلاشمان بر مبنای توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال است. توسعه ایی که امروز نیاز بیمه گزاران و دغدغه آنها به حساب میآید. از این جهت اداره توسعه همکاری های نوآورانه، طی چند ماه اخیر، فعالیت خود را در جهت توسعه زیرساخت و بسترسازی برای فعالیت بیشتر در این فضا و تسهیل شرایط برای همکاری با کسب و کارهای نوپا و استارت آپها آغاز کرده است. آغازی که بدون شک منشا تغییرات در بیمه ملت خواهد بود و میتواند این شرکت را از سایر شرکتهای صنعت متمایز کند و حتی زمینه توسعه صنعت را فراهم آورد.» رییس اداره توسعه همکاریهای نوآورانه، با دعوت از استارت آپ های همسو، جهت همکاری با بیمه ملت در توضیح بیشتر میگوید: «اتفاقاتی که در فضای کسب و کار رخ داده، فرصتهای مناسبی را برای بیمهگران بوجود آورده است. فرصتهایی که ما در اداره توسعه همکاریهای نوآورانه درصدد استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده هستیم. به عبارتی بخشی از توسعه صنعت بیمه در گرو توسعه همکاری با نابیمهگران (Non Insurer ها) اتفاق خواهد افتاد و گزارشات موسسات بین اللملی نظیر Capgemini نیز موید این ادعاست.
دریافت آنلاین خدمات در هر ساعت از شبانهروز خواست مشتریان کسب و کارها است و بیمهگزاران صنعت بیمه نیز از آن مستثنی نخواهند بود. از این رو ارائه وبسرویسهای صدور بیمهنامه که در آن بیمهگذاران بتواند به صورت 24 ساعته سرویس های بیمهای خود را دریافت کنند اقدام ارزشمندی برای خلق تجربه جدید برای مشتریان است که میتواند موجب توسعه صنعت بیمه گردد.» آرمانمهر، با بیان اینکه «عملیاتهای بیمهگری در بستری اتفاق میافتد که به آن سیستم جامع بیمهگری (Core Insurance) میگوید.» از تمایز بیمه ملت با سایر شرکتها گفته و توضیح میدهد: « تفاوت ما با بسیاری از شرکتها در صنعت بیمه این است که دارای سیستم بیمهگری مستقل و پیشرفتهای هستیم که امکان پاسخ به تغییرات بازار و نیاز مشتریان را فراهم نموده و بهراحتی میتواند کلیه وبسرویسهای مورد نیاز را در کمترین زمان ارائه نماید. با توجه به سرعت بالای تغییرات درخواستها و نیاز مشتریان، داشتن سیستم بیمهگری چابک یکی از الزامات پاسخ به نیاز مشتری و کسب سهم بیشتری از بازار است.»
آرمان مهر در ادامه در پاسخ به اینکه « این مزیت چگونه برای بیمه ملت ایجاد شده است؟» توضیح میدهد: «مهمترین دلیلی که باعث ایجاد این مزیت شده است وجود زیرساخت پیشرفته فناوری اطلاعات در شرکت و داشتن سیستم جامع بیمهگری مستقل است. سیستمی که از ابتدای تاسیس بیمه ملت از سوی بنیانگذاران با درایت و دوراندیشی و داشتن چشم انداز روشنی از آینده صنعت بیمه پایهگذاری و بر روی آن سرمایهگذاری شده است.» بازگشت | |