امروز: شنبه، 3 آذر 1403
09/25 1394

ایران و جهان - مدیرعامل بیمه سرمد، امکان استفاده از دو شبکه بانکی بزرگ در کشور همچون بانک صادرات ایران و بانک شهر را به عنوان یکی از امتیازات بیمه سرمد برشمرد که می‌تواند در وهله نخست در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه نیازهای بیمه ای را شناسایی، طراحی و معرفی کند.

به گزارش ایران و جهان ، علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد، گفت: با این امکان می‌توان در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه، نیازهای بیمه ای را شناسایی، طراحی و معرفی کرد.


علیرضا هادی افزود: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه ای از نیازهای بیمه ای است که متناسب با هر نوع فعالیت، سلیقه و نیاز بیمه‌ای باید به آن توجه کرد و اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه‌گذار قرار بگیریم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده ایم و مشتری نیز به ما اعتماد کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.


وی ادامه داد: در این مسیر زیرساخت های مناسبی در موضوعات فنی، تحقیق و توسعه، مالی و فناوری‌اطلاعات شرکت فراهم کرده ایم که می‌تواند، در توسعه فعالیت‌های شرکت به ویژه در بیمه‌های زندگی و خرد موثر واقع شده و آحاد مردم جامعه را از آن بهره‌مند کرد. 

مدیرعامل بیمه سرمد، امکان استفاده از دو شبکه بانکی بزرگ در کشور همچون بانک صادرات ایران و بانک شهر را به عنوان یکی از امتیازات بیمه سرمد برشمرد که می‌تواند در وهله نخست در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه نیازهای بیمه ای را شناسایی، طراحی و معرفی کند و در مرحله بعد در نزدیک‌ترین نقطه به مشتری خدمات بیمه ای و به ویژه بیمه زندگی را عرضه کند. 

هادی ادامه داد: بانک - بیمه(Bancassurance) در چند دهه اخیر در کشورهای توسعه‌یافته و به ویژه اروپایی از جایگاه قوی نزد سهام‌داران و مشتریان برخوردار شده و استقبال مردم نیز به خصوص در بیمه های زندگی توانسته، به این مقوله رویکرد مشتری‌مدارانه و پاسخ به نیاز مشتری، ببخشد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود