امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
01/15 1396

گروه بازار پول - رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ابلاغ برنامه‌های سال 96 سازمان بازرسی به استان‌ها برای اجرا خبر داد و گفت: آن بخش از پرونده فیش‌های حقوقی را که مربوط به مشمولین ماده 84 الحاقی بود به دادسرا فرستادیم که بیشتر از طرف بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری رازپول، ناصر سراج در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در سال 96 گفت: ما برنامه‌های سال 96 را تنظیم و جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بازرسان ما هر سال بررسی‌های خود را انجام می‌دهند و سوء جریان‌هایی که در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها وجود دارد را اعلام می‌کنند، گفت: ما بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهیم و ابتدای سال این برنامه‌ها را جهت اجرا به سازمان‌ها ابلاغ می‌کنیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی گفت: ما آن بخش از پرونده را که مربوط به مشمولین ماده 84 الحاقی بود به طور کلی به دادسرا فرستادیم که این مشمولین بیشتر از طرف بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی هستند.

سراج با بیان اینکه ما گزارش‌های خود را کامل می‌کنیم، گفت: مشکلی که داریم این است که نمی‌توانیم قبل از نهایی‌ شدن، اطلاع‌رسانی کنیم اما هرجایی سوء جریانی باشد آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: من حتی در پرونده حقوق‌های نجومی به رؤسای قوا مصادیق را اعلام کردم که ما اقدام کردیم منتهی پیش از نهایی شدن به لحاظ رعایت حقوق مردم اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.

وی در خصوص پرونده آلودگی هوا گفت: ما گزارش نهایی خود را قبل از سال جدید تهیه و آن را برای رؤسای قوا ارسال کردیم.

سراج خاطرنشان کرد: مواردی که اتفاق می‌افتد با ذکر اینکه چه نهادی مسئول است، به مسئولین ذیربط اعلام شده است.

.

  1. میهمان
    پاسخ 23 اردیبهشت 1399 12:25 بی نام
    میشه بفرمائید اون کسانی که فیش حقوقیشون رو شده الان کجا مشغول هستن؟؟؟؟؟

    چون تابلو شدن رفتن یه جای دیگه با فیش های قبلی


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود