امروز: شنبه، 1 دی 1403

درس آموزی از فراز و نشیب های بانک ملی ایران

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران-  چندی پیش یکی از همکاران، تصاویری از صفحات کتاب تاریخچه سی ساله بانک ملی را از کتابخانه مشتریان قدیمی برایم فرستاد. این موضوع بهانه‌ای شد که با کمک همکاران موزه، با گشتی در گنجینه بانک ملی و تورقی در کتاب تاریخچه سی ساله، یادداشتی به مناسبت سالروز تاسیس بانک تنظیم شود.




ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

گروه بازارپول-  با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی، سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران در دسترس این دسته از مشتریان قرار دارد تا بهترین خدمات بانکداری اینترنتی را متناسب با نیازهای آنها، ارائه کند.

طرح "ارمغان" بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد

گروه بازارپول - در راستای افزایش سطح مطلوبیت و رضایت‌مندی مشتریان دارای رفاه کارت و دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران، طرح "ارمغان" بازنگری و تمدید شد.

نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

گروه بازارپول - دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.

نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

گروه بازارپول - دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.

نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

گروه بازارپول - دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.