امروز: پنج شنبه، 6 دی 1403
09/12 1403



گروه سایبان- حسین کریم‌خان‌زند مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه و درک نیاز‌های جدید مشتریان گفت: «درحالی‌ نیمه‌دوم سال را پشت‌سر می‌گذاریم که نوآوری‌‌های بی‌درنگ تکنولوژیکی، تغییر چارچوب‌های نظارتی و انتظارات و نیازهای جدید و متفاوت مشتریان صنعت بیمه را بر سر دوراهی قرار داده و پیمایش در این امر بی‌شک مستلزم درک روندهای نوظهور و پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحولات و تغییرات پیش‌رو است.» 


وی افزود: «شرکت‌های ‌‌‌بیمه‌ای که به این روندها و جریانات پی برده و آنها را درک‌ می‌کنند،‌می‌توانند خودشان و مشتریان‌شان را برای چالش‌‌‌هایی آماده کنند که آینده مدیریت ریسک را مشخص‌ می‌کند و به‌عنوان پیشرو و سرآمد در این عرصه خودشان را مطرح خواهند کرد.» کریم‌خان‌زند درباره اقدامات انجام شده در بیمه نوین در این‌ زمینه اظهار داشت: «خوشبختانه در شرکت بیمه نوین تدابیر و برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف طراحی محصول، خدمات، طرح و توسعه و بازاریابی صورت گرفته و با راه‌اندازی واحد کسب‌و کار دیجیتال در بیمه‌نوین این اقدامات سیر صعودی خود را طی خواهد کرد.» 

مدیرعامل بیمه نوین از عرضه محصول «اتوپلاس» در حوزه بیمه اتومبیل با ویژگی‌های نوین و منحصر به‌فرد و طرح‌های جدید بیمه عمر که متمایز از سایر بیمه‌های عمر خواهد بود، خبر داد و یادآور شد: «در بیمه نوین سعی کردیم، از طراحی محصول و قیمت‌گذاری گرفته تا فرآیندهای فروش و خدمات مشتری و دیجیتال، با درک نیازها و دغدغه‌های جدید مشتریان، گامی بلند در این‌راستا برداریم.» مدیرعامل بیمه نوین در پایان فرا رسیدن سیزدهم آذرماه روز بیمه را فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از زحمات همکاران گرانقدر و تمامی فعالان صنعت بیمه دانست و روز بیمه را به متولیان سختکوش بیمه کشور که امنیت و آرامش را برای جامعه ارمغان می‌‌آورند، تبریک و تهنیت گفت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود