امروز: سه شنبه، 27 شهریور 1403
11/27 1392

ایران و جهان - شعبه اصفهان بیمه سرمد برای خدمات دهی بیمه ای به شهروندان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد؛ مدیر عامل بیمه سرمد در این مراسم درباره اهداف و برنامه های بیمه سرمد گفت : بیمه سرمد نمی خواهد به هر طریقی، درصدی از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد، بلکه بابرنامه ریزی مناسب می خواهد آهسته و پیوسته در مسیر علمی و منطقی به جلو برود.
علیرضا هادی تصریح کرد : همه اقشار جامعه نیاز دارند که از طریق بیمه بتوانند خسارات وارد شده خود را جبران کنند و به آرامشی پایدار در زندگی برسند . بنابرهمین نیاز است که بیمه ریشه های تاریخی ودینی دارد و از زمان های قدیم بازرگانان و تجار مبلغی را به یکی از تجار می دادندتا اگر یکی از آنان دچار خسارتی شد امکان جبران باشد . وی در ادامه با اشاره به فرهنگ سازی برای ایجاداشتیاق در میان مردم برای استفاده از مزایای بیمه گفت : مدیران بانک ها و کسانی که در ارتباط با مردم هستند می توانند مشتریان خود را به سوی بیمه سرمد راهنمایی کنند . وی افزود :طی قراردادی که با شرکت سامان نگارایرانیان منعقد شده است می توان امیدوار بود که نمایندگی این شرکت با تلاش و سعی لازم رضایت مشتریان بیمه را جلب کند . امکان پرداخت خسارات وارده به بیمه گذاران از سوی بیمه سرمد به نمایندگی شرکت سامان نگارایرانیان مهیا شده است و در این خصوص پیگیری های لازم از سوی بیمه سرمد انجام خواهد شد . 
هادی با اشاره به اینکه خدمات بیمه ای همراه با اطمینان خاطربیمه گذار از مهم ترین نیازهای بیمه ای امروز در جامعه است افزود: بیمه سرمد با برنامه ریزی و هدفی مشخص وارد میدان شده است و هدف ما این است که بیمه گذار با ساده ترین روش و کیفیتی قابل قبول خدمات بیمه ای دریافت کند و طعم احترام و خدمت وی�?ه را بچشد. 
در ادامه مراسم بهرامی مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان اصفهان موفقیت بیمه را موفقیتی برای بانک صادرات ایران دانست و اعلام آمادگی کرد که بانک هرگونه همکاری و کمک به بیمه سرمد راداشته باشد . مدیرشعب بانک صادرات استان اصفهان افزود : بانک صادرات ایران، بیمه سرمد و مدیرانش را از مجموعه خود می داند که هرگونه همکاری وکمک به بیمه سرمد را در دستور کار خود قرار دهد . بهرامی در پایان سخنانش از مدیرعامل بیمه سرمددرخواست کرد که این بیمه شرایطی را برای کارکنان بانک صادرات ایران ایجاد کند تا زمینه نفوذ بیمه سرمد به بازار بیمه کشور شود . همچنین در این مراسم ستاری مدیر شعبه اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مدبران و مسئولان از فعالیت های که در جهت راه اندازی شعبه اصفهان شد قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که با تلاش مستمر فعالان بیمه سرمد رشد و شکوفایی و توسعه پایدار در صنعت بیمه محقق شود .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود