امروز: سه شنبه، 27 شهریور 1403
11/26 1392

ایران و جهان - اینفوگرافیک بیمه عمر آرمان زندگی در بیمه آرمان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، این شرکت برای نخستین بار در صنعت بیمه با استفاده از فضای اینفوگرافی به تبلیغ و ترویج بیمه های زندگی پرداخته شده است.

روابط عمومی بیمه آرمان با توجه به نامگذاری سال آینده به عنوان بیمه های زندگی این مجموعه با استفاده از فضاهای تبلیغی نوین به ترویج این نوع بیمه و مزیت های بیمه آرمان در آن پرداخته است.

داده نما یااینفو گرافیک نمایشگری است که داده ها و اطلاعات را به زبان تصویری ساده، برای مخاطب بیان می کند.

استفاده ازگرافیک های اطلاع رسان حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق بصری به مخاطب خود ارئه می دهد.

یک داده نمای کامل افزون بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را به بیننده می‌رساند، دربرگیرنده جزئیات کلیدی موضوع برای دریافت بیشتر نیز هست.

از دیگر امکانات این اینفوگراف استفاده از کد پاسخ سریع است. در اینفوگرافیک بیمه آرمان زندگی با استفاده از کد پاسخ سریع(QR Code) اطلاعات اضافه به همراه جداول و نرخ های بیمه آرمان زندگی قرار داده شده است. کد Quick Response (کد پاسخ سریع)، یک نوع بارکد دو بعدی است که می تواند با استفاده از گوشی های هوشمند و دستگاه های اختصاصی خواندن کد QR خوانده شود، که به طور مستقیم به متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و… لینک می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود