امروز: شنبه، 3 آذر 1403
07/4 1396

گروه سایبان - نشست هم اندیشی و تقدیر از نخبگان فروش بیمه های زندگی بیمه "ما" برگزار شد.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"  نشست هم اندیشی و تقدیر از نخبگان فروش بیمه های زندگی بیمه "ما" با حضورمهندس صفدری مدیرعامل ، عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات  و CRM  امیر شفیعی مدیر امور شعب و تعدادی از مشاورین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن تقدیر از نمایندگان نخبه در فروش بیمه های عمر، درباره توانایی ها و پتانسیل های نمایندگان کارآمد در زمینه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و همچنین بازار رقابتی فروش این بیمه نامه در صنعت بیمه بحث و بررسی شد.

در ابتدای مراسم عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری گفت: به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در رشته بیمه های زندگی همواره تلاش کرده تا ضمن صیانت از حقوق بیمه گذاران خود بالاترین بازدهی را برای سرمایه گذاران دراین رشته بیمه ای به ارمغان آورد.

وی همچنین گفت: شرکت بیمه "ما" در عرصه بیمه های زندگی ویژگی دیگری هم دارد و آن پاسداشت و صیانت کامل از منافع بیمه گذاران است و مهمتر اینکه از طریق ایجاد پروفایل شخصی برای هر بیمه گذار، مبالغ واریزی به حساب اندوخته بیمه گذاران را با شفافیت تمام افشاء کرده است و بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" دارای ویژگی های برجسته و رقابتی خوبی در بازار صنعت بیمه است که با مقایسه تطبیقی قابل اثبات است.

مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" در ادامه افزود:  ویژگی دیگری که باید محور اصلی برای سمت و سوی استراتژی های شرکت بیمه "ما" درآینده باشد ، تعداد فروشندگان فعال در این رشته است ، ایجاد این پرتفوی با تعداد نزدیک به 300 نفر از نمایندگان و کارگزاران ، نوید این مهم را می دهد که اگر نسبت به طراحی و توسعه سازمان فروش در شرکت بیمه "ما" تمرکز بیشتری ایجاد شود، حجم و کیفیت فروش در آینده نزدیک این شرکت، مثال زدنی خواهد شد.

بدین منظور در شش ماهه نخست سال جاری به دنبال طراحی بسته های سیاستی در حوزه سازمان فروش با هدف ایجاد انگیزه و جذب مدیران فروش حرفه ای و خوشنام در صنعت بیمه، نسبت به تدوین دستورالعمل "نحوه جذب مدیران فروش"، دستورالعمل" نحوه جذب نمایندگان عمر موضوع آئین نامه 54 "، دستورالعمل" نحوه برقراری مشوق ها برای مدیران فروش"، دستورالعمل" نحوه استقرار شبکه فروش در میزهای بیمه" و نمونه قرارداد های هرکدام و مهمتر از همه تصویب این بسته های سیاستی در هیئت مدیره محترم شرکت، گام بلندی در پایه ریزی شبکه و سازمان فروش شرکت برداشته است.

اسلامی در خصوص سیاست های طراحی شده مدیریت بیمه های زندگی در آینده نه چندان دور گفت:در تداوم تقویت حلقه های ارزش آفرین فروش یعنی در کنار محصول رقابتی و مثال زدنی، فرآیند های کارمطالعه شده، بدنه کارشناسی با دانش و تجربه مفید با گستردگی در سطح بیش از 45 شعبه که خوشبختانه بیمه ما ازآنها به خوبی بهره می گیرد، اینک وقت تقویت و تمرکز در سازمان فروش فرا رسیده است، سیاست های اخیر به گونه ای طراحی شده اند که انشاالله در آینده نزدیک به انتخاب اول فروشندگان و مدیران فروش حرفه ای و خوشنام صنعت بیمه تبدیل خواهد شد.

در ادامه مهندس صفدری ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان شبکه فروش این شرکت گفت: شرکت سهامی بیمه "ما" دارای مزیت های رقابتی مناسبی جهت ارائه خدمات به مشتریان است  که از آن جمله  می توان به IT  بروز و قوی، توزیع مناسب شبکه فروش، نیروهای متخصص و کارآمد، توانگری مالی بسیار عالی، ذخایر مالی مناسب و توانمند، صورت های مالی شفاف و "برند" شدن شرکت سهامی بیمه "ما" ، داشتن ایزو در انجام فرآیندها، سهامداران خوشنام و تبدیل بازاریابی و رعایت حقوق مشتریان بعنوان فرهنگ سازمانی اشاره کرد.

وی همچنین فروش را یک شغل تخصصی و حرفه ای معرفی نمود که نیاز به کسب دانش روز و مطالعه مستمر از الزامات آن است و توجه به اصول مذاکره - بازاریابی- تبلیغات و سایر حوزه های مارکتینگ برای کسب موفقیت در فرآیند فروش بسیار ضروری و با اهمیت می باشد.

در نهایت طی مراسمی از 20 نفر از منتخبین بر اساس بیشترین آمار صادره،وصولی و عملکردشان در بیمه های عمر و سرمایه گذاری در دوره یکساله منتهی به شهریور 96 قدردانی شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود