امروز: جمعه، 2 آذر 1403
05/23 1395

گروه سایبان - مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از مدیران ارشد از شعبه بوشهر بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید که امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش و مجید بنویدی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران، مهندس مجید صفدری را همراهی می کردند مسائل و مشکلات این شعبه بررسی شد.

مجید صفدری مدیرعامل در این بازدید با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران صورت بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در استان دارند رشته های بیمه ای مرتبط را در آن استان تقویت کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و ارزش آفرینی می باشد.

صفدری در خصوص فعالیت های شعبه بوشهر گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام شده و بوشهر می تواند یکی از استان های موفق در جذب و حفظ مشتری، و هم چنین تامین کننده رضایتمندی بیمه گذاران بر اساس اصل مشتری مداری باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید افسانه ابری؛ مدیر شعبه بوشهر بیمه "ما" با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ارقام و نیز ضریب خسارت پرداخت شده؛ فعالیت این شعبه تشریح کرد.


هم چنین در این بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان بوشهر مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند و ایشان در خصوص رفع این مشکلات قول مساعدت داد.

گفتنی است علاوه بر معاونین، مدیران بیمه های مسئولیت، اتومبیل، بازاریابی، فروش، تبلیغات و CRM، رسیدگی به شکایات و حسابرسی داخلی در این بازدید حضور داشتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود