09/9
1394

پیش از این سایت ایران جهان در گزارشی به تحلیل وضعیت بصری بانک آینده تحلیل وضعیت بصری بانک آینده و تاثیر آن بر مبلمان شهری اشاره کرده بود اما به تازگی تحقیقات میدانی مبین این واقعیت است که این بانک نتنها توجهی به تاثیرات مخرب این چندگانگی بر روی هویت برند آن ندارد بلکه ظاهرا قرار است خود را با این شرایط بازجانمایی کند.
در ابتدا تشکیل بانک، با توجه به نام این بانک این گونه استنباط شد که قرار است مفهوم اصلی برند بانک آینده بر قابلیت های ارزش آفرینی نظام پولی در آینده پایه گذاری شود اما با گذشت زمان این گونه به اثبات رسید که این بانک نتنها بر مفهوم اصلی برند خود پایبند نیست بلکه در رونمایی از خدمات ستاره دار خود داِیما در گذشته، زمان سپری می کند، امروزه دیگر خدماتی چون موبایل بانک و اینترنت بانک و جذب سپرده قابلیت های ارزش آفرین برای بانکی با ادعای تعلق به فردا نتنها دلیلی برای باورپذیری نیست بلکه عاملی برای رهایی انسجام ارتباط با مشتری نیز محسوب می شود.
در رونمایی جدید بانک از مفاهیم محیطی خود دو قابلیت اینترنت بانک و سپرده بانکی با ظاهری جدید اجرا شده است در حالی که کماکان سایر طرح های بانک در جای جای شهر و جاده ها در حال اجراست و واقعا مشخص نیست اجرای این طرح ها با چه هدفی رخ داده است البته این در شرایطیست که سایر طرح های بانک نیز از انسجام ارتباطی مشخص برخوردار نبود.