امروز: چهارشنبه، 26 دی 1403

افزایش 140 درصدی واگذاری شرکت های تحت مدیریت بانک ملی ایران

گروه بازار پول - به دنبال تاکیدات دولت درباره خروج بانک ها از بنگاهداری،بانک ملی ایران اجرای این سیاست را در راس برنامه های خود قرار داده است به گونه ای که ارزش واگذاری های این بانک در سال 95 نسبت به سال 94 ، حاکی از رشد 140 درصدی واگذاری شرکت های تحت مدیریت بانک ملی ایران است.

تعامل بیشتر با مشتریان توسط بخش اعتباری بانک ملی ایران

گروه بازار پول - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بخش اعتباری این بانک با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و درک وضعیتی که آنها در دوران تحریم داشته اند تعامل بیشتری را با آنها خواهد داشت و در انجام امور آنها سهولت بیشتری را به کار خواهد گرفت.

احداث پروژه با مشارکت بانک شهر

گروه بازارپول- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، از احداث پروژه "شهرخودرو" با مشارکت این بانک خبر داد.




پرتو افکنان:تعیین شعبه 51 هزار نفر از ثبت نام کنندگان وام ازدواج در بانک سپه

گروه بازارپول- عضو هیات مدیره بانک سپه از تعیین شعب کلیه 51 هزار ثبت نام کننده وام قرضه الحسنه در بانک سپه و پرداخت 10 هزار فقره وام ازدواج در کمتر ده روز کاری در طرح ضربتی وام ازدواج توسط این بانک خبر داد.

توضیح بانک ملی در مورد خبر دستگیری مختلص شعبه صفی آباد

گروه بازار پول- روابط عمومي بانك ملي ايران متعاقب اعلام دادستانی خراسان شمالی مبنی بر  دستگیری شخصی که از شعبه صفی آباد بانک ملی دراین استان اختلاس کرده بود با ارائه توضیحاتی اعلام کرد:  موضوع مربوط به بهمن ماه سال ۹۵ می باشد که با هوشیاری کارکنان بانک و همکاری مسئولان انتظامی و قضایی از خروج مبالغ اختلاس شده جلوگیری کرده  و پول های مذکور ظرف چند ساعت به بانک برگشت داده شده است.

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

گروه بازار پول- با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

گروه بازار پول- با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.

بانک ملی ایران؛ ایفای وظایف حاکمیتی و پیشرو در توسعه سرویس های نوین

گروه بازار پول - در دنیای امروز بانک ها کانالهای اینترنتی را از بخش تجاری خود مجزا نمی دانند و این راههای ارتباطی را به عنوان یک جزء یکپارچه با استراتژی گزینه انتخاب مشتری "کِی، کجا، و چگونه" در نظر میگیرند.