امروز: دوشنبه، 3 دی 1403

همراهی مشتریان، پشتوانه سترگ پیشرفت هر سازمان

ایران و جهان - در جهان امروز توسعه فنآوری های ارتباطی به عنوان یکی از شاخص  های کلیدی رشد و توسعه کشورها به حساب می آید. تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی و فنآوری اطلاعات از قبیل: افزایش پهنای باند اینترنتی، گسترش شبکه های مخابراتی و ساماندهی ارتباطات ماهواره ای و در مجموع توسعه و ترویج استفاده از فضاهای مجازی، از نکاتی است که همه سازمان ها برای بهره مندی و رفاه بیشتر مشتریان به آن توجه وی�?ه دارند.
علی جهانی – مدیر اسبق روابط عمومی بانک مرکزی و مدیر سابق روابط عمومی بانک پارسیان

سیف: نام بانک‌های متخلف را افشا نمی‌کنیم/ برخی مدیران سلب صلاحیت شدند

ایران و جهان - رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته پرونده 6 بانک به  هیات انتظامی ارجاع شد، گفت: برخی مدیران بانک‌ها ، سلب صلاحیت و برخی بانک‌ها جریمه شدند که این، به ایجاد انضباط در بانک‌ها کمک می‌کند، ضمن اینکه به دلیل سپرده گذاری مردم در این بانک‌ها از افشای نام آنها خودداری می‌شود.

بانک های خصوصی پارسیان و تجارت ابتدای صف بیشترین معوقات

ایران و جهان - یک مقام آگاه در مرکز پ�?وهش ها می  گوید که پس از بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک دولتی در صف معوقات بانک های پارسیان و تجارت قرار دارند. حضور بانک های خصوصی در جلو صف معوقات رکوردی بی سابقه است که در چند سال اخیر کم تر دیده شده است .

«مالکی» مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

ایران و جهان - ستاره روابط عمومی بانک پارسیان از این بانک جدا شد و بالاخره پس  از مدت ها رایزنی علی دیواندری مدیر عامل این بانک ،مجتبی مالکی را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب کرد .