امروز: یکشنبه، 9 دی 1403
08/10 1402



گروه سایبان - معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی با بیان این نکته که عملکرد و کارنامه شرکت بیمه ملت در هفت ماه اول سال‌جاری درخشان بود، تاکید کرد: این عملکرد نشان می‌دهد که تیم مدیریتی این شرکت با استراتژی درست حرکت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مجتبی حیدری در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت با تاکید بر نقش مهم منابع انسانی در سازمان‌هایی که به مردم خدمت می‌فروشند، خاطرنشان کرد: آنچه که باعث موفقیت شرکتی مثل بیمه ملت شده، وجود منابع انسانی بسیار حرفه‌ای در سطح مدیران، کارکنان و شبکه فروش است.
وی در ادامه گفت: توجه به حوزه منابع انسانی در مدیریت آقای یزدان‌دوست کاملا تخصصی است و کاملا این نکته دیده می‌شود که در این شرکت نیروی انسانی با توجه به تخصص و انگیزه مدیریت شده است.
حیدری همچنین با اشاره به این که کل تیم مدیریتی و هیئت مدیره با سیاست‌های برنامه‌ریزی شده برای شرکت کارگشا و مفید عمل کرده‌اند، افزود: در کنار بهرمندی درست از منابع انسانی، استراتژی‌های درست تیم مدیریت را هم می‌توان عامل موفقیت این شرکت دانست.
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی تاکید کرد: همگرایی موجود میان بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران می‌تواند نتیجه مطلوبی بر عملکرد شرکت‌های بیمه و کل صنعت بیمه در پی داشته باشد و امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه و افزایش سهم بازار بیمه ملت باشیم.


معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی مدیران بیمه ملت: بیمه‌گران استفاده از فناوری‌های نوین را در صدر برنامه‌های خود بگنجانند
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در نشست هم‌ اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، گفت: سهم بازار بیمه ملت مطلوب است و امیدواریم شرکت بتواند با ثبات مدیریتی این مسیر را به همین شکل ادامه دهد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در کشور ما بیمه یک کالای لوکس محسوب می‌شود، افزود: در این شرایط هر چقدر شبکه فروش تلاش کند و هر چه خدمات نوین طراحی شود، باز به این خاطر که بیمه یک کالای لوکس محسوب می شود، نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.
وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی در پایین بودن ضریب نفوذ بیمه موثر است و توسعه فرهنگ بیمه امری است که شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی متولی آن هستند. بنیادی افزود: توسعه شبکه فروش با محصولات قابل فروش، در کنار توانمندی شبکه فروش برای همه گیر کردن فرهنگ بیمه می تواند کارآمد باشد.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: آنچه پیش روی صنعت بیمه در دنیا گشوده شده این است که بتوانیم از بازارهای نوین فناورانه در این صنعت استفاده کنیم و بیمه‌گران ما باید استفاده از فناوری‌های نوین را در صدر برنامه‌های خود بگنجانند.
وی با بیان این که آسیب شناسی‌هایی صورت گرفته که نشان می‌دهد از مرحله محاسبه گری تا پرداخت خسارت، ناترازی‌هایی مشاهده می‌شود، افزود: در مراحل ارزیابی خسارت تا بازپرداخت به مشتری، بیشترین نیاز به تعامل با مشتری احساس می‌شود و عدم توسعه متوازن فناوران در این فرایند دیده می‌شود.
بنیادی با تاکید بر این که اصل مسئولیت اجتماعی در صنعت بیمه به مفهوم رفع ناترازی‌های موجود است، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مشتری یک اصل انکارناپذیر است که باید به آن دست یافت. شرکت‌های بیمه هم باید بتوانند از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کرده و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند.


دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران: وجود فضای صمیمانه، عامل اصلی موفقیت بیمه ملت است
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: عامل موفقیت شرکت بیمه ملت وجود فضای صمیمانه حاکم بر این شرکت است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، محسن پورکیانی در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت، فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت را تبریک گفت و افزود: باید از تمام پایه گذاران این شرکت موفق قدردانی کرد و جا دارد از کلیه ذینفعان از جمله کارکنان، نمایندگان، سهامدارن و بیمه گزاران به خاطر تلاش‌هایی که برای موفق نگه داشتن این شرکت از ابتدا تاکنون داشته‌اند، قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه کسب رتبه اول توانگری مالی بین تمامی شرکت‌های بیمه کشور از سوی بیمه ملت طی ۴ سال متوالی جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: در بیمه ملت فضایی دوستانه و صمیمی میان مدیران و کارکنان حاکم است و وجود همین فضا عامل اصلی موفقیت شرکت بوده است.
پورکیانی خاطرنشان کرد: فضای کاذب و غیر صمیمی میان مدیران و کارکنان در این نوع همایش‌ها باید به حداقل برسد و در چنین شرایطی دستیابی به موفقیت آسان خواهد بود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران با اشاره به این که شرکت‌های بیمه در تمام دنیا چهار رکن دارند، افزود: بیمه گزاران، کارکنان، سهامداران و شبکه فروش 4 رکن اصلی شرکت‌های بیمه هستند و همه ارکان آن باید با هم حرکت کرده و دغدغه و اهداف مشترک داشته باشند تا بتوانند شرکت را به موفقیت برسانند.
 







گروه سایبان - نایب رئیس هیات مدیره بیمه ملت ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالروز تاسیس شرکت، گفت: بیمه ملت ظرفیت‌های زیادی برای رشد و سودآوری دارد و می تواند بازارهای جدیدی را فتح کند.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، محمد تقی چراغی که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ملت ظرفیت رسیدن به پرتفوی بسیار بالاتر از شرایط موجود را دارد، چرا که کسانی سکان هدایت شرکت را به دست گرفته‌اند که بسیار توانمند و حرفه‌ای هستند و می‌توان در پیش‌بینی‌ها به اعداد بالاتر هم فکر کرد.
وی افزود: به رشد و بالندگی این شرکت افتخار می‌کنیم و همه خوب می‌دانیم که موسسین و مدیران قبلی بسیار زحمت کشیدند تا شرکت در شرایط مناسب فعلی قرار بگیرد.
چراغی با اشاره به این که اهمیت بیمه‌گزار برای صنعت بیمه بسیار زیاد است، گفت: فاصله بین بیمه‌گر و بیمه‌گزار توسط شبکه فروش پر می‌شود و آنها همکاران ما هستند که می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها، بیمه‌گزاران خود را حفظ کنند. شبکه فروش محدودیت‌ها را پوشش می‌دهد، بنابراین باید از شبکه فروش حمایت کنیم.
نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدف 5 هزار میلیارد تومانی در پرتفوی امسال که قصد تحقق آن را داریم، باید از شبکه فروش کمک بگیریم و باید حواس همه به شبکه فروش باشد که هم بتوانیم آن را گسترش بدیم و هم تقویت کنیم.
وی تاکید کرد: شرکت بیمه ملت نماینده محور است و نماینده‌های بسیار خوب و قوی دارد و همکاران شعب هم باید اطلاعات خود را در حد نمایندگان بالا ببرند. پس مدیران و معاونین فنی شرکت باید برای توسعه دانش همکاران شعب تلاش کنند تا نیروی انسانی آگاه و متخصص در شعب داشته باشیم.
چراغی با تاکید بر این نکته که ما در کنار حفظ مشتریان قدیم، باید به فکر جذب مشتریان جدید نیز باشیم، افزود: قطعا در آینده نزدیک می توانیم نتایج خوبی بگیریم و بازارهای جدیدی را فتح کنیم. بنابراین توسعه شبکه فروش را باید در اولویت قرار دهیم و برای رسیدن به قله 10 هزار میلیارد تومانی برنامه ریزی کنیم.

قاسم‌پور در نشست هم‌اندیشی مدیران بیمه ملت:
با تقویت همدلی اهداف کلان بیمه ملت محقق می‌شود
 
رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ملت با بیان این که در یک سازمان همدلی میان کارکنان و مدیران بسیار مهم است، گفت: در بیمه ملت تقویت همدلی و وفاق می‌تواند در کنار حل مشکلات، موجب رسیدن به اهداف کلان مجموعه شود.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم‌پور که در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب این شرکت با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و اعضای هیات مدیره این شرکت سخن می‌گفت، ضمن تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت، خاطرنشان کرد: از موسسین بیمه ملت و تمام کسانی که در بیست سال تلاش خود را برای موفقیت این شرکت کرده‌اند، کمال تشکر را داریم که چنین مجموعه موفقی را تاسیس کرده و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار به اینجا رسانده‌اند.
وی اظهار داشت: عملکرد درخشان مدیرعامل شرکت هم جای تشکر دارد و باید گفت که این عملکرد خوب نشانه همدلی میان کل کارکنان این مجموعه است.
رئیس هیئت مدیره بیمه ملت با اشاره به این که اگر در کار گروهی همدلی وجود نداشته باشد، هیچوقت نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود، افزود:همدلی را باید تقویت کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: باید بتوان با همدلی مشکلات درون سازمانی را حل کرد.این وفاق است که می‌تواند به حل مشکلات بیانجامد و هیچ صدایی بهتر از صدای مهربانی نیست.
قاسم‌پور افزود: همکاران باید بیشتر در کنار هم باشند تا بتوانند در راستای رسیدن به اهداف شرکت گام بردارند. همانطور که اعضای هیئت مدیره ممکن است گاهی هم نظر نباشند اما به خاطر وجود همدلی توانسته‌اند این مجموعه را به خوبی اداره کنند. امیدواریم با تلاش روزافزون و درک متقابل بتوانیم در پیشبرد اهداف مجموعه بیمه ملت موثر باشیم.





.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود