08/7
1403
به بهانه اولین روز از هفته سرمد که با عنوان "سرمد، فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال" نامگذاری شده است مصاحبه اختصاصی با مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار انجام شد. در این گفتگو برنامه های راهبردی بیمه سرمد در توسعه کسب و کار نوین مورد بررسی قرارگرفت.
رحیمیان در این گفتگو گفت: در راستای توسعه کسب و کار و ارائه خدمات متمایز در بیمه سرمد برنامه های متنوع و نوآورانه ای را برای رسیدن به هدف استراتژیک بیمه سرمد مبنی بر سریعترین بودن در صنعت و نیز ارتقاء خدمات و محصولات بیمه ای مدنظر داریم. به اعتقاد بنده مهمترین شاخص در کیفیت ارائه خدمات در صنعت بیمه، پشتیبانی سریع و مشعوف کننده خصوصاً در پرداخت خسارت می باشد که در این راستا به برخی از این برنامه ها اشاره میکنم:
- هوش تجاری بر پایه هوش مصنوعی
- ایجاد شعبه مجازی
- نوآوری باز
- ارتباط با استارتاپ ها
- ارایه سکوی(پلتفرم) فروش نمایندگان Sale Side Platforms(SSP)
- بهبود تجربه سفر مشتری (Customer Journey)
* تمام این برنامه ها در راستای ایجاد همزاد دیجیتال بیمه سرمد خواهد بود و به ما کمک می کنند تا نه تنها در کسب رضایت ذینفعان سرآمد باشیم، بلکه در بازار رقابتی بیمه نیز پیشرو و در کشف اقیانوس آبی به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه گام برداریم.