امروز: جمعه، 7 دی 1403
09/19 1403

گروه سایبان - مجید گرشاسبی معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه سرمد در مصاحبه‌ای با روابط عمومی شرکت، مدیریت ریسک به صورت علمی و صحیح در حوزه بیمه‌های درمان در جذب پرتفوهای مناسب و عدم ورود به پرتفوهای نامناسبت و زیان‌ده را از اولویت‌های اصلی معاونت بیمه‌های زندگی دانست.
تصویر خبر

مجید گرشاسبی معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه سرمد در مصاحبه‌ای با روابط عمومی شرکت، مدیریت ریسک به صورت علمی و صحیح در حوزه بیمه‌های درمان در جذب پرتفوهای مناسب و عدم  ورود به پرتفوهای نامناسبت و زیان‌ده را از اولویت‌های اصلی معاونت بیمه‌های زندگی دانست.
گرشاسبی با اشاره به اهمیت تعداد و تعرفه قرارداد با مراکز درمانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ایجاد رضایت بیمه‌شدگان مطرح کرد: در سال ۱۴۰۱، تعداد ۴.۵۰۰ مراکز درمانی با بیمه سرمد قرارداد داشتند، که با تلاش و مذاکرات صورت پذیرفته در راستای صرفه و صلاح بیمه‌گزاران این تعداد به ۶.۱۰۰ مرکز افزایش پیدا کرده است.
 معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه سرمد با اشاره به استراتژی شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام گفت: در بیمه سرمد با ایجاد تعامل مثبت بین معاونت‌های اشخاص و اموال، در حال حرکت به سوی افق ۱۴۰۵ شرکت در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای در کمترین زمان و با کیفیت مناسب هستیم تا به رضایت‌مندی حداکثری مشتریان دست یابیم.
وی همچنین با اشاره به استراتژی توانمندسازی کارکنان و توسعه فرهنگ سازمانی، به اهمیت تدریس و تقویت علمی و فنی کارکنان و شبکه فروش شرکت در حوزه مختلف تاکید نمود.
معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه سرمد در خصوص بیمه عمر سرمد نیز با اعلام رشد ۴۹۶ درصدی به نسبت ابتدای سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: با اصلاح و بازنگری ساختار و محصولات و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای شبکه فروش شرکت، تعداد بیمه‌های عمر صادره شرکت از ۳‌.۵۶۳ بیمه‌نامه در سال ۱۴۰۲ به ۲۱.۲۴۶ بیمه‌نامه در ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ رسید.
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود