04/27
1395

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، علیرضا هادی خاطرنشان کرد: جلب رضایت بیمهگذاران از طریق رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن به زیاندیدگان در راستای آغاز به کار مجدد فعالان محترم کسب و کار، یکی از رویکردهای اصلی بیمه سرمد را به خود اختصاص میدهد.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل بیمه سرمد در تاریخ 22/4/95 به اتفاق آقایان حسین حاتمی قائم مقام مدیر عامل و معاون فنی، امید معظمی گودرزی مدیر بیمههای اموال و محمدرضا رسولی رییس شعبه رضوی (مشهد)، ضمن بازدید از محل این حادثه طی برگزاری جلسه با مدیران این برج، به آنان اطمینان خاطر دادند تا در اسرع وقت هیات کارشناسی برای تعیین میزان خسارت اعزام خواهد شد.
این گزارش می افزاید، روز چهارشنبه 23/4/95 نیز یک هیات کارشناسی سه نفره متشکل از دو کارشناس از تهران و یک نفر از مشهد به منظور ارزیابی و برآورد خسارت وارده به برج سلمان مراجعه و ضمن بازدید از محل حادثه، نشستی را با نمایندگان بیمه گذار برگزار نموده و نسبت به بررسی شیوه ارزیابی و برآورد خسارت اقدام نمودند.
در پایان این جلسه نیز پس از امضای صورتجلسه با بیمه گذار، مجوز پاکسازی بخش تجاری و شروع به کار آن صادر و همچنین مهلت یک هفته ای، برای اظهار نظر قطعی بیمه گذار نسبت به پیشنهاد هیات کارشناسی در نظر گرفته شد.